Én ting som irriterer meg utrolig med vår gruppe er...

Hehe, nei :p Men jeg er inne fra mobil da:D Men brukte mac’en en dag og da var det heller ikke sånn:)
 
Det hadde irritert meg og. Er inne via mobil så slipper det der.
 
Sånn er det på PC hos meg oss :p men bruker mest mobil så da slipper jeg å irritere meg så mye over det :angelic:
 
Så rart :p Har aldri vært på forumet på PC, men det har sikkert noe med innstillinger å gjøre, fordi PC-skjermen er bredere enn mobil. Er teksta til høyre for bildet ditt da? På mobil er jo det du har under bildet til høyre for bildet, også er teksta under. Så er det bytta på PC for å utnytte mer av skjermbredden kanskje? Skulle tro det kanskje gikk å gjøre noe med det, men jeg vet ikke hvordan :p
 
Har du prøvd å bytte browser?
Skjer det ikke hos deg på PC? Hvilken browser bruker du? Jeg bruker enten safari eller Google chrome og blir sånn på begge hos meg :shifty:
 
Skjer det ikke hos deg på PC? Hvilken browser bruker du? Jeg bruker enten safari eller Google chrome og blir sånn på begge hos meg :shifty:

Har ikke prøvd siden macen min er irriterende treig og jeg gidder ikke gjøre noe med det :bag: bruker mobilen til det meste men bruker å skifte browser hvis noe ikke funker som det skal i en av dem. Løser seg stortsett alltid. Kildekoden kan være bais.
 
Har ikke prøvd siden macen min er irriterende treig og jeg gidder ikke gjøre noe med det :bag: bruker mobilen til det meste men bruker å skifte browser hvis noe ikke funker som det skal i en av dem. Løser seg stortsett alltid. Kildekoden kan være bais.
Babyverden funker jo som den skal, bare irriterende at banneren ikke holder seg på en linje :p
 
Tror kaaaanskje det har noe med skjermstørrelse? På jobb er det ikke slik, men der har jeg 21" skjerm. Har 13" MacBook hjemme, og det er sånn uansett hvilken browser jeg bruker (men jeg bruker BARE firefox og ingen kan ta det fra meg :p ).
 
Tror kaaaanskje det har noe med skjermstørrelse? På jobb er det ikke slik, men der har jeg 21" skjerm. Har 13" MacBook hjemme, og det er sånn uansett hvilken browser jeg bruker (men jeg bruker BARE firefox og ingen kan ta det fra meg :p ).
Hah hahha ja det kan jo være svaret. Har også 13" Mac :hilarious: kunne tilpassa seg lengden på disse banner’ne da :facepalm:
 
Ja mulig de ikke er dynamiske i "resizing"? På mobilen (safari på normal-størrelse iPhone) ser alt helt normalt ut, men der er banneret liksom over hver post, og ikke på siden som på pc'n. arghhh :p OCD'en min gjør vondt :D
 
Det er ikke så lett å få med seg alle plattformer når man lager sånt :dead:
 
Ahhh ja, jeg bruker mest mobilen når jeg er her inne og da ser det fint ut. Sitter på pcen nå og da er det samme problem som deg. Nå har jo ikke jeg skjult gruppe-banneret da, men ser det hos dere andre.
 
Prøvde å gå inn på forumet på PC jeg også, og da ble det sånn :p Har aldri vært inne på PC før, så måtte sjekke :p

sorry skikkelig crap kvalitet på bildet, men fokus ble veldig rart når jeg tok bilde så nærme skjermen
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    23,5 KB · Visninger: 9
Back
Topp