Æsj:(

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
syntes alt har blitt så rart her inne med disse trollene[:'(] veit lissom ikke hvem som er seriøse lengre og hvem som er her bare for å lage kvalm:( noen kan man jo tydelig se er seriøse da=) men skjønner ikke disse trollene..tenk å bruke så mye tid på noe som ikke er en reell del av livet demmes..kanskje en ønsketenkning?? ikke veit jeg..men blir trist av at noen har glede av tulle med andre sine følelser og situasjoner:( Kanskje bare hormonene mine som spiller inn her, men det er jo litt sørgelig[:(]

Det finnes noen som absolutt må ødelegge eller lage bøll for andre...oppmerksomhets- syke mennesker med veldig lite å gjøre! Desverre så er det sånn over alt, men ingenting å henge seg opp i. Man må bare heve seg over det [:D] Og med god hjelp fra alle oss som er seriøse her inne så går jo det kjempe fint! [:D][:D][:D]

Ikke glem, det er oss seriøse som er i flertall!

Håper humøret ditt snur seg, for om man ser bort fra disse trollene så er det faktisk kjempe god stemning her inne

hakke helt fått med meg hva som skjer men ser det er dårlig stemning huff huff [>:] vi novemberjentene vil ha det kos her inne og støtte hverandre [;)]

ORIGINAL: YlliVogel

Det finnes noen som absolutt må ødelegge eller lage bøll for andre...oppmerksomhets- syke mennesker med veldig lite å gjøre! Desverre så er det sånn over alt, men ingenting å henge seg opp i. Man må bare heve seg over det [:D] Og med god hjelp fra alle oss som er seriøse her inne så går jo det kjempe fint! [:D][:D][:D]

Håper humøret ditt snur seg, for om man ser bort fra disse trollene så er det faktisk kjempe god stemning her inne
AMEN [:D]

ORIGINAL: YlliVogel

Signerer her jeg[:D] Synd at det negative blir satt i "fokus" fremfor det positive[&o] Men håper det blir bedre tider for alle her inne[:)]

Synes det er rart det ikke er noen moderatorer som kan gjøre noe med dette problemet! Jeg orker ikke bry meg om sånne, men må jo le når det er noen som virkelig biter på dette! og orker å diskutere så mye med trollene [:D]

ORIGINAL: Bakekakesøte

Synes det er rart det ikke er noen moderatorer som kan gjøre noe med dette problemet! Jeg orker ikke bry meg om sånne, men må jo le når det er noen som virkelig biter på dette! og orker å diskutere så mye med trollene [:D]

signerer denne

Jeg har ikke fått med meg så mye av dette jeg. Utrolig teit å holde på sånn. Hva er poenget lissom?
Det er greit å ha ulike meninger, men å hele tida lage krangler er merkelig.

Lurer på om de som holder på sånn her inne ganske anonymt, gjør det samme i det daglige livet? Tviler på det...

Jeg er nå iallefall bare her av en grunn og det er å dele gleder, tanker, bekymringer, erfaringer og alt det som hører med svangerskapet og foreldrerollen. Og da har man egentlig mer enn nok ålreit å skrive om[:)]

men jo flere tråder dere lager om dem jo mer mater dere dem. hva med å bare overse dem?? 

Tenkte akkurat på det samme.
Det er jo egentlig bare å la være å svare på teite innlegg[;)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

men jo flere tråder dere lager om dem jo mer mater dere dem. hva med å bare overse dem?? 

Da slutter vi å mate trollene;D;D er i mye bedre humør nå..så bare i går at mange blei lei seg av de som har mista osv og det er ikke noe koselig[:(] men nå er jeg glad igjen for i dag har jeg runda 5 uker og hver uke er et lite steg nærmere at alt skal gå bra[:D][:D][:D]

Det eneste som hjelper er å overse; og kanskje se an enkelte tråder før man kaster seg på og legger all sin sjel i svaret man gir.

Personlig er jeg meget skeptisk til alle nick som gir assosiasjoner til diverse fugler, engler, diverse værbetegnelser og elementer.... Om disse i tillegg skriver på nynorsk, og trenger hjelp til å bestemme termin, så styr unna [;)]

Kan vi ikke bare ha det sånn vi hadde det før. Om de har lyst til å få folk til å føle sympati over dem så la dem gjøre det. Jeg gidder ikke bry meg å bruke energi på å finne ut hvem som er hvem. Man må jo gå ut fra at folk er seriøse her inne.

Eller ikke [:)] Jeg legger iallfall ikke for mye i det.. 

Er egentlig bare å ignorere de så er det så koselig igjen atte [:D] 

Back
Topp