Æsj!

Bajby

Elsker forumet
Mailykke <3
Junilykke 2022
Navelen popper ut når jeg hoster :p Holdt tilfeldigvis hånden på magen.. Hehe.
 
Min er 40% å spretter ut på toppen av navlen. Tidsspørsmål før resten gjør det.. Rart å se på..
 
Her stikker hele navlen ut, hele tiden, bortsett fra da jeg ligger på rygg :p
 
uff samme her også, utstående navle:(hater att det kommer så tidlig:) Sist gang var den ute bare helt på slutten..
 
Ja. Denne gangen poppet navlen tidlig ut.. blæ. .
 
Har vanligvis en "innovernsvle". Men nå er den jevt med magen. Ææ
 
hmm... det har jeg aldri tenkt på... min har alltid vært innover den, litt flatere på slutten med forrige kanskje :)
Nå skal jeg jammen følge med!
 
Kjære vene, jeg har visst skikkelig dyyyp navle, jeg da!:p Enda får jeg nesten hele det ytterste leddet (altså neglen pluss litt til) på pekefingeren inn i navlen!:p
 
Er faktisk litt spent jeg, for jeg har skikkelig dyp navle, ig har til tider lurt på om det finnes noen bunn der ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Min er flat :p Er litt spent hvordan det blir etterhvert med en brokk jeg har fra sist graviditet :-0 Har en ekstra kul over navlen:-/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, har egentlig lang navle jeg og :p Så var litt ekkelt når den plutselig poppet ut med hvert host :p
 
Navnelen min har ikke forandret seg enda...
Var ikke klar over at den kom til å poppe ut heller:smiley-angry003
Men da kommer den vel snart.
Magen eser veldig om dagen:confused005
 
Last edited:
Er faktisk litt spent jeg, for jeg har skikkelig dyp navle, ig har til tider lurt på om det finnes noen bunn der ;)

Jeg har dyp navle også, og kunne ikke se/kjenne bunnen. Men nå kan jeg det! Så det er tydelig at noe skjer. Men den er fremdeles godt innover enda, og jeg håper den ikke popper ut.. Er ikke så glad i navler :p

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
 
navlen min går fortsatt laaaangt inn :p tviler på at den popper ut :p
 
Den poppet ikke ut sist, så tror ikke den gjør det nå heller:)
 
Min popper litt ut nå, men jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange av dere syns det er ekkelt - er det en negativ ting? Kan det være farlig? Er ihvertfall ikke noe jeg uffer meg over, den må gjerne poppe ut så mye den bare vil :)
 
Min popper litt ut nå, men jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange av dere syns det er ekkelt - er det en negativ ting? Kan det være farlig? Er ihvertfall ikke noe jeg uffer meg over, den må gjerne poppe ut så mye den bare vil :)

Nei, det er ikke farlig, helt vanlig. Men jeg synes navler er litt ekle, kanskje mye fordi jeg har så dyp at den er vanskelig å vaske og tørke ordentlig og fort luktet, og fordi min mann samler imponerende mengder navlelo selv om han har kjempegrunn navle. Sære greier, disse navlene

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Back
Topp