Æsj...

JPSK

Elsker forumet
Fikk en sånn ekkel følelse inni meg om at det kommer til å gå galt med dette svangerskapet også..... :(

Huff, det må være en grusom følelse! Jeg har aldri mistet før, men er allikevel redd i dette svangerskapet, så kan ikke forestille meg hvordan det må føles for deg!

Vært på utredning? Får du noe ekstra hjelp?

Buuu :( prøv å tenk positivt.. Har lik følelse som deg nå... Mista i mai..

Vet ikke hvorfor følelsen kom i kveld. Denne uvissheten er grusom... Mistet sist i mai jeg også, bekymrer meg helt dårlig. Hvis jeg mister igjen så må jeg jo bare takle det, det er det å ikke vite som er verst.. Den evige ventingen.

Prøver å være positivt, men fått så mange slag i fjeset at det er ikke lett å være optimist uten å tenke realistisk..

Huff, det må være en grusom følelse! Jeg har aldri mistet før, men er allikevel redd i dette svangerskapet, så kan ikke forestille meg hvordan det må føles for deg!

Vært på utredning? Får du noe ekstra hjelp?

Jeg har ikke blitt utredet men går på blodfortynnende og infertilitetshirmoner, noe som mange har god nytte av...

Vet ikke hvorfor følelsen kom i kveld. Denne uvissheten er grusom... Mistet sist i mai jeg også, bekymrer meg helt dårlig. Hvis jeg mister igjen så må jeg jo bare takle det, det er det å ikke vite som er verst.. Den evige ventingen.

Prøver å være positivt, men fått så mange slag i fjeset at det er ikke lett å være optimist uten å tenke realistisk..
Skjønner deg veldig godt! Bestill time til en jordmor, dra å prat med henne.
Det har jeg gjort.

Skal faktisk på privat UL i mrg... Så får man se om det er liv laga. Mulig det er for tidlig altså men.. Takk for svar. ;)

Har du vært hos jordmor el skal du?

Lykke til JPSK! Sitter litt med den samme følelsen selv. Jeg håper virkelig vi får et positivt resultat begge to :D

Back
Topp