Æsj..

Lilla-87

Forumet er livet
Drittkveld!! Vesla hatt to nye "anfall" hvor hun blir skeiv, stiv,og lager rare grimaser. :( Henvisningen til Barneavdelingen ble sendt fra fastlegen forrige tirsdag,men vi har ikke fått brev fra sykehuset ang time ennå. Måtte ringe sykepleiermammaen min for en liten prat, og kom fram til at vi bare må vente til morgenen og kontakte fastlegen da. (Så lenge allmenntilstanden er god..) Håper han kan få fortgang i saken, for det her er IKKE noe særlig.:(

Uff så ekkelt for dere! Håper fastlegen får fortgang i prosessen i dag! Dere burde slippe å vente på time og få komme til i dag syns jeg! Håper du har fått sove litt selv om du sikkert ble oppskaket. Sender en god klem og lykke til med legen :-)

Takk for det!
Venter på at legekontoret skal åpne nå.. Kom jo på at fastlegen ikke er der i dag, men får det evt avklart om vi skal reise direkte eller få komme innom en av de andre legene der. Er ikke så mye de kan gjøre da, men..
Litt søvn ble det da, men kan ikke påstå at jeg er uthvilt nei. Vesla hylgråt mye i søvne i natt, og nå har hun sovna igjen her, så hun er nok sliten stakkar..
Krysser fingrene for at vi får klarsignal over telefon, og at vi bare kan sette oss i bilen og kjøre de to timene til Barneavdelinga.

Uff så guffent :(
Håper hun får en grundig sjekk snart!

Å,stakkars.Det der høres så ekkelt ut!!Lykke til i dag,håper virkelig dere får god hjelp hos legen/sykehuset!!
Krysser fingre for at det er en "easy fix" ,hvis man kan si det på den måten.
Klem til dere

Å,stakkars.Det der høres så ekkelt ut!!Lykke til i dag,håper virkelig dere får god hjelp hos legen/sykehuset!!
Krysser fingre for at det er en "easy fix" ,hvis man kan si det på den måten.
Klem til dere
Takk for det! Får god hjelp fra legekontoret, som ba meg ringe til barneavdelinga. Men der satt det ei sur kjerring som skulle ha slutta i jobben sin for leeeenge siden, for hun var ikke en spesielt hyggelig person. Jeg er ikke lett å vippe av pinnen, men etter at jeg la på så kom tårene. Utrolig trasig å treffe på slike på barnepol!! :(
Ringte tilbake til legekontoret for rådføring, og de skulle prøve å ordne opp, så nå sitter jeg og venter på at de skal ringe meg med en løsning.

Huff, stakkars liten da! Håper det blir ordning så dere får kommet til grundig sjekk fort som fy!

Takk for det! Får god hjelp fra legekontoret, som ba meg ringe til barneavdelinga. Men der satt det ei sur kjerring som skulle ha slutta i jobben sin for leeeenge siden, for hun var ikke en spesielt hyggelig person. Jeg er ikke lett å vippe av pinnen, men etter at jeg la på så kom tårene. Utrolig trasig å treffe på slike på barnepol!! :(
Ringte tilbake til legekontoret for rådføring, og de skulle prøve å ordne opp, så nå sitter jeg og venter på at de skal ringe meg med en løsning.

Uff! Det er visst et par personer som burde skifte jobb ja! Håper legekontoret får ordnet opp for dere! En av legene på legevakta i ålesund sa en gang da vi kommenterte at vi egentlig ikke fikk komme til at de i luka nesten tar livet av folk for de ikke får komme til.
Sambo har ms, og da han ble syk første gang så visste han naturligvis ikke at han hadde fått mulippel sklerose. Han våkna en dag og så i kryss og sjangla og datt hele tiden. Han hadde nettopp starta med linser så han ringte øyelegen og fikk komme inn med en gang. De fant ingenting galt og sendte han til legevakta. Der sa hun i skranken: kom tilbake når du er edru. Da ble det månelyst og mannen fikk komme rett inn til legen. Det ble sykehusinnleggelse og de frykta hjernesvulst og masse annet skummelt. 13 leger senere fant de ut hva som feilte han. Greit det ikke var livstruende, men det kunne det vært! Ms er en ganske alvorlig sykdom og med så uttalte symptomer burde man få komme til med en gang..skummelt å tenke på alle de som ikke tørr å si ifra når de blir behandlet så frekt og umenneskelig!

Uff! Det er visst et par personer som burde skifte jobb ja! Håper legekontoret får ordnet opp for dere! En av legene på legevakta i ålesund sa en gang da vi kommenterte at vi egentlig ikke fikk komme til at de i luka nesten tar livet av folk for de ikke får komme til.
Sambo har ms, og da han ble syk første gang så visste han naturligvis ikke at han hadde fått mulippel sklerose. Han våkna en dag og så i kryss og sjangla og datt hele tiden. Han hadde nettopp starta med linser så han ringte øyelegen og fikk komme inn med en gang. De fant ingenting galt og sendte han til legevakta. Der sa hun i skranken: kom tilbake når du er edru. Da ble det månelyst og mannen fikk komme rett inn til legen. Det ble sykehusinnleggelse og de frykta hjernesvulst og masse annet skummelt. 13 leger senere fant de ut hva som feilte han. Greit det ikke var livstruende, men det kunne det vært! Ms er en ganske alvorlig sykdom og med så uttalte symptomer burde man få komme til med en gang..skummelt å tenke på alle de som ikke tørr å si ifra når de blir behandlet så frekt og umenneskelig!
Damene på legevakta her er helt supre - heldigvis, men den andre der.. Håhå!! Bør absolutt ha en annen tone, iallfall på ei barneavdeling liksom.
Er så overraska, for jeg ser på Ålesund som det sykehuset med best kompetanse her i fylket, så å bli møtt sånn er ganske utenkelig for meg.
Off.. Stakkars dere som ble møtt slik! Kom tilbake når du er edru!!?? Fy faen, DA hadde det klikka for meg også. Tenk å si noe slik da?? MS er ikke noe å spøke av, så det var godt dere fant ut av det. (Har ei bestemor med MS) Fikk han diagnostisert sykdommen tidlig i forløpet da eller? Håper det går bra med sambo.:)
Der værste nå er å ikke vite hva som er galt syns jeg. Noe er det!!

Har du hørt noe mer? Skikkelig ekkelt hu får sånne "anfall" og dere ikke vet hva som er grunnen til dette eller hva som feiler hu:( Håper dere blir tatt på alvor og får undersøkt henne grundig IDAG! Masse lykke til og masse god bedring til lille skatten<3

Fastlegen vår (som egentlig ikke er på jobb i dag) ringte meg kl.10.40. Han lurte på hvordan det gikk, tok notater av min beskrivelse av anfallene, og skulle kontakte barneavdelinga selv og be dem om å ringe meg for å avtale time. Tviler på at vi får time i dag, for nå begynner det å bli langt på dag, og det tar noen timer å kjøre dit. Også må det klaffe med ferga i tillegg.. Frister lite med fergetur i dag siden det blåser noe voldsomt her. Søppeldunkene våre som står ute er long gone, for å si det sånn..:p

Stakkars lita, håper dere får funnet ut av det raskt :(

Ble ikke oppringt av barneavdelinga i dag.:(
Må ringe legekontoret igjen i morra for å høre hvordan jeg skal gå fram her. .

Damene på legevakta her er helt supre - heldigvis, men den andre der.. Håhå!! Bør absolutt ha en annen tone, iallfall på ei barneavdeling liksom.
Er så overraska, for jeg ser på Ålesund som det sykehuset med best kompetanse her i fylket, så å bli møtt sånn er ganske utenkelig for meg.
Off.. Stakkars dere som ble møtt slik! Kom tilbake når du er edru!!?? Fy faen, DA hadde det klikka for meg også. Tenk å si noe slik da?? MS er ikke noe å spøke av, så det var godt dere fant ut av det. (Har ei bestemor med MS) Fikk han diagnostisert sykdommen tidlig i forløpet da eller? Håper det går bra med sambo.:)
Der værste nå er å ikke vite hva som er galt syns jeg. Noe er det!!

Han fikk diagnosen tidlig ja og har ingen plager i det daglige. Har attackvis ms, men har ikke hatt flere attack enn det ene i 2004. Han går på bremsemedisin også.
Håper barneavdelinga ringer i morgen! Kan ikke fatte og begripe at de ikke forstår hvilken påkjenning det må være for dere som foreldre å se på at babyen får anfall uten å vite hva som gjør det. Kan ikke være noe særlig å få anfall heller! Det tar ikke så himla lan tid å få tatt noen prøver og sjekke ut hva som foregår. Håper dere får komme til i morgen :-)

Pittelita oppdatering;
Har ikke hørt noe fra barneavd. :(
Fastlegen sa at de sikkert venta til over helga fordi det ikke var akutt.
Ikke imponert..

Back
Topp