Æsj...

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Mathea har UVI igjen.. Jaja, bærer det av gårde til legen i morra!:(:(

Uff stakkars lita, blir mye legebesøk på deg stakkar :(

Ja, kan du si:( Avslutta kur den 25 jan, og er nå tilbake igjen. Klaget over vondt i magen, og da skjønte jeg at den var tilbake igjen!

God bedring til hun :)
Du har mye å slite med om dagen. Er det ikke det ene så er det andre :(

God bedring til hun :)
Du har mye å slite med om dagen. Er det ikke det ene så er det andre :(

Ja, en ulykke kommer skjelden alene er det noe som heter, og stemmer i mitt tilfelle:eek::oops: Våknet idag kl 05 av at Emmeth spydde som bare det:( håper dette blir siste gangen m sykdom på oss nå for denne gang.

Stakkars liten. Hun har da uvi veldig ofte? Kanskje det kan forebygger på en måte? Tørker hun forfra og bakover? Sitter ute på bakken? Bruk ekstra ulltruse. Dårlig tid på do? Bruk premier så hun tømmer blære ordentlig når hun er på do.. (3dl= premie for eksempel). Mye drikke, gjerne appelsin eller tranebærjuice :) kanskje det kan hjelpe. Er slitsomt for en liten kropp å hå ofte på antibiotika og.. God bedring til Mathea :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hu bruker alltid ull innerst av tøy. Strømpebukser og trøye. Hu er sjekket opp av ahus og har ikke samme sykdommen som søsteren sin. Så skjønner det virkelig ikke jeg altså!:( men hu er i fin form nå. Og sjekket morgenurin og var utslag på litt leukocytter, det var det. Hu hadde fullt utslag igår? Klør meg litt i hodet nå. Bestiller time på legevakten i ettermiddag. Det er lettere. Kommer rett inn til legen der. Hos fastlegen er det ofte over en times ventetid!

Utslag på erytrocytter kan jo vare være forurensing. Tegn til uvi kan gå over av seg selv ved økt væskeinntak :) om hun ikke er plaget med svie, kløe, hyppig vannlating eller feber ville jeg ikke behandlet med antibiotika. T

Også må jeg bare påpeke at legevakten er til akutte tilfeller. (Jeg jobbet på legevakt tidligere) Bruk fastlege så lenge det er mulig :) er jo bedre med en lege som kjenner dere også? ventetid eller ei.

Utslag på erytrocytter kan jo vare være forurensing. Tegn til uvi kan gå over av seg selv ved økt væskeinntak :) om hun ikke er plaget med svie, kløe, hyppig vannlating eller feber ville jeg ikke behandlet med antibiotika. T

Jeg venter og ser ann til i ettermiddag. Tar test igjen da. Hu har hatt klaget over vondt i magen, derfor jeg tok test av henne. Takk for hjelpen:)

Også må jeg bare påpeke at legevakten er til akutte tilfeller. (Jeg jobbet på legevakt tidligere) Bruk fastlege så lenge det er mulig :) er jo bedre med en lege som kjenner dere også? ventetid eller ei.

Har rolig legevakt her vi bor. Og den skal legges ned f.o.m 1 april. Stensby sykehus! Vel, har venta opp mot 2 1/2 time før og er ikke mye koselig når man har syke små. Er dessuten 3 mil til fastlegen og til legevakten har vi 5 km, under 5 min m bil bare! Skal sies at vi er hos fastlegen 1 gang i uka omtrent pga Sambo som er skadet og mye syke barn!

Jeg tenkte meg det altså :) jeg bare følte at som tidligere legevaktsarbeider så MÅTTE jeg skrive det! :P

Synd at legevakta skal legges ned da :( sentralisering er kjipt for folk i distriktene..

Jeg tenkte meg det altså :) jeg bare følte at som tidligere legevaktsarbeider så MÅTTE jeg skrive det! :P

Synd at legevakta skal legges ned da :( sentralisering er kjipt for folk i distriktene..

He he, skjønner godt tankegangen. Og hadde ikke gjort det om vi bodde på jessheim heller, der legevakten er smekkfull og nok trengsel!

Ja, er utrolig synd. Bhgen vår skal legges ned også pga kommunen skal spare 400 000:(

He he, skjønner godt tankegangen. Og hadde ikke gjort det om vi bodde på jessheim heller, der legevakten er smekkfull og nok trengsel!

Ja, er utrolig synd. Bhgen vår skal legges ned også pga kommunen skal spare 400 000:(

Uff så synd!!!

Back
Topp