Æsj!!

mrs.M

Glad i forumet
Skulle liksom berolig meg selv ved å ta en test med ukeindikator idag,ettersom jeg har spottet i 5 dager nå. veldig mye brunt nå i dag,ellers rosa. Tok to tester forrige uke som det stod 2-3 på,så hadde håpa at det stod 3+ nå. da hadde jeg jo visst at det utvikla seg litt ihvertfall. Men stod fortsatt 2-3. :( Jeg er 5 uker idag. :(
 
Tror nok du kan slappe hele av,stemmer jo om du er 5 uker idag :)men skjønner godt du blir betenkt da!
 
symptomene kommer og går,spesielt i begynnelsen sikkert :) du kan nok slappe av,selv om jeg kan forstå din bekyrming...
 
ja,du har jelt sikkert rett. men har jo ikke kommet noen symtomer. hadde det ikke vært for positiv test hadde jeg aldri oppdaga at jeg var gravid. irriterer meg den spottinga! :/ Men takk for oppmuntring! :)
 
Min viste 2-3 da jeg var 5 uker. Kanskje du var helt på nedre del av grensen til "2-3" da og helt i den øvre delen nå? Dette går nok sååå bra skal du se :) Hadde det ikke gått bra ville den nok sunket <3
 
Jeg fikk 2-3 idag, er 4+5 i dag. Hadde 1-2 på testen for akkurat ei uke siden. Som sagt ovenfor her, er du sikkert i øvre del av hcg-grensen, om jeg kan kalle det det, nå. Så om du tar en ny test neste uke får du sikkert opp 3+. Men kanskje det hjelper bedre på uroen å ta en tur til legen og evt få en tidlig ul? :)
 
ja,kan jo hende det. klarer nok ikke vente en uke med å ta ny test,så et par dager får holde. ;) skal bestille meg legetime snart,men tviler sterkt på at jeg får tidlig UL. er ikke bare å be om det dessverre. :( ikke fra min lege ihvertfall...
 
ja,kan jo hende det. klarer nok ikke vente en uke med å ta ny test,så et par dager får holde. ;) skal bestille meg legetime snart,men tviler sterkt på at jeg får tidlig UL. er ikke bare å be om det dessverre. :( ikke fra min lege ihvertfall...
Jeg vet om en svært uetisk måte å få tidlig ul på. Har aldri gjort det selv, men om man virkelig vil ha ul får du på få dager.
 
Har ikke så lyst å skrive om det her, mest for at jeg liker denne metoden dårlig. Men kan sende deg det på pm om du vil.
 
Back
Topp