Æsj

bias

Forelsket i forumet
Fra lykkerus over positiv test i går til engstelse i dag.... Vondt nederst i magen, men blør ikke da. Kvalmen er der og puppene roper au..... Men hva om noe går galt? Hva om testen viser feil??

Har vondt i magen mer eller mindre hver dag slv, men ikke noe galt her som jeg vet.
Også lest at det er flere her inne som har det. Så lenge du ikke blør mye eller friskt blod, såslapp av og nyt alle de gode og mindre behagelige tegnene kroppen gir. :D

Jeg har hatt mye vondt nederst i magen., Murring/stikking/drag... Fra nederst til nesten opp mot navnlen! Er nok ufarlig, og helt normalt :)

Jeg har også hatt litt ubehag. Støl og øm livmor kombinert med mye luft som passerer:P var ganske bekymret først, men etter at jeg identifiserte dette som luftsmerter(ikke hatt før), er jeg ikke like bekymret lenger. (Hihi;) Alt av detaljer som deles:P)

Jeg og har av og til litt vond stikking helt nederst i magen, men det går fort over og jeg blør ikke. Så er ikke bekymret over det. Prøver heller ikke å tenke på det i ettertid, og bare, for da kommer jeg til å bli gal:P Så det er nok normalt tenker jeg.

Back
Topp