Æsj... :(

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023

Bare jeg som sitter alene hjemme en lørdags kveld og kjeder meg?? Eller, alene og alene, Jennie sover og begge hundene er hjemme, men mannen er på stadion :P 

MEN magen har blitt så stor at lørdagschipsen kan ligge oppå den uten å falle ned :P haha, steike så fort magen har kommet denne gangen!!!

 
Blir muligens alene hjemme i kveld jeg også... Gubben skal kanskje ut å treffe en kollega. Skal se handballfinalen og spise junk :-)
 
Jaa jeg sitter også alene hjemme og gror fast i sofaen :P
 
Meg,meg,meg!!
Snuppa er på hyttetur med besteforeldrene og mannen er på Kypros (reisejobb).
Så her sitter jeg da. Skriver litt i "gravid-dagboka" mi og skal se på OL og spise nam-nam;)
Kos dere jenter! Det skal jeg... (Enn så tomt det føles her hjemme :P)
 
Godt det ikke bare er meg :) Jeg spiser chips og drikker vann :P Sitter og venter på håndballfinalen jeg også :) Blir spennende :)
 
jeg sitter også alene denne lørdagskvelden, da gubben er nordpå å jobber i sommer blir det mye alenetid desverre. Men han kommer hjem på onsdag da, gud som jeg gleder meg!:) ha en fortsatt fin lørdagskveld:) vi får bruke litt ekstra energi på å heie frem håndballjentene etterhvert:) Skål for oss! (med iste selvsagt) ;)
 
Jeg sitter også alene i kveld! Men jeg koooser meg faktisk, med vann med isbiter i og Potet Sticks mens jeg gløtter litt på tv'n :)

Så koser jeg meg lit med tanken på at om to dager kan jeg si til meg selv at "I neste uke skal du på ultralyd". NERVER! hihi
 
Alene hjemme jeg å, sitter fast i sofaen! :) har en hel hau med klær i sofaen som skal brettes, men jeg er så lat , gidder ikke se på de en gang.. Lillemann er på hyttetur med bestemor. I morgen kommer de hjem, å til da skal jeg ha rydda meg ferdig. Kos dere vidre! :)
 
Her ser helt forjævlig ut.. men gidder ikke gjøre en ting.. Hehe..
Kan ikke mase på sambo heller, han har vært ute og klipt plen og spylt.. så nå er han sliten stakkar :P
Isj.. får bare stå til i morgen.. eller overmorgen.. eller dagen etter.. Blæh.. Her står OL på som jeg driter en lang en i, så jeg kjeder meg selv om jeg ikke er alene...
 
Har vært alene hjemme med ungene i hele dag og i kveld men har koset meg. Spist junk, sett en skikkelig jente film og nå håndballkampen. Fikk akkurat en søt melding av samboeren så da kan jeg ikke bli sinna på han for ikke å være hjemme hehe.
Har strikket ferdig et prosjekt i dag og nå skal jeg ta meg baby sokker på pinnene, trøste sjoppet nydelig mykt og deilig baby garn etter at jeg var på ultralyd på torsdagen. Myke søte sokker skal det bli. 
 
Ble ikke alene likevel, men sovnet på sofan, våknet nettopp og føler meg helt omtåket... Skulle jo diske opp med popcorn og alt mulig til kampen, men kommer meg ikke opp frasofan nå... :-/ Ble litt "halvveis-lørdagskveld" i kveld gitt...
 
Jeg sitter i en stol, mannen i den ved siden av. Jentungen sover søtt nede, og på TVn spretter de rundt etter en ball. Jeg hekler dåpsbånd til en venninne og vi snackser på nektariner og Pepsi (han) og vann (meg). En ypperlig lørdagskveld! Sa jeg forresten at vi sitter med hver vår PC? Vi sitter med hver vår PC ;)
 
Sitter og glaner på boksen da. Gubben har lagd heimlaga pizza i kveld, og jeg klarte å spise 2 biter av ett stykke, hurra for kvalmen. Har sååå dårlig samvittighet for det... Jaja. Har lyst på noe, men det er ingenting som frister..
 
har det akkurat slik, veldig lyst på noe.. men ingenting som frister eller smaker så godt som det skal :(
 
hahahahaha det var litt komisk å lese alle inleggene fordi vi er så like, jeg digger mars forumet!
 
Back
Topp