Æsj...

fruktbar

Elsker forumet
Det er jo kjedelig her nå..
Er det pga nytt design?
Det er påske?
Eller er det rett og slett kjedelig?

Boikotter dere, eller er dere på ferie..

Det er fredag ..

eller??

Det er fredag ..

eller??

Ute til lunsj. Ventes tilbake når forumet funker igjen. Blir vel rundt 1. mai.

Endelig har jeg tid til å være her, og da er det folketomt her..
Også er det til og med freddan!!

Nozy Rosie skrev:

Nettopp...

Ingen troll eller noe her nå.. Tror kanskje jeg likte det andre forumoppsette bedre alikevell jeg :p

fruktbar skrev:
Nozy Rosie skrev:

Nettopp...

Ingen troll eller noe her nå.. Tror kanskje jeg likte det andre forumoppsette bedre alikevell jeg :p

Nei, det er ikke en gang et troll å se i kveld!! emoticon  BORING!!

Nozy Rosie skrev:
fruktbar skrev:
Nozy Rosie skrev:

Nettopp...

Er nok bare å gå å legge seg.. Håper på mer liv utover i uka..

God natt og god påske..

fruktbar skrev:
Nozy Rosie skrev:
fruktbar skrev:
Nozy Rosie skrev:

Nettopp...

Er nok bare å gå å legge seg.. Håper på mer liv utover i uka..

God natt og god påske..

Tenker jeg følger samme råd snart jeg også.. ;)
God natt og sov godt, og god påske til deg også! :)

Kombinasjon av det nydelige været, og det at jeg ikke har kommet inn skikkelig på sikkert to dager..emoticon

Nå har jeg stått opp med ei ubertrøtt snuppe, og det er hverken varmt eller problematisk å komme innpå..emoticon

Og så sitter jeg og lurer på om det kommer inn et slikt "hurtigpanel" med de mest populære smileyene her også ,eller om jeg må lete gjennom hele lista hver gang jeg skal ha en smiley (Blir noen humørtomme innlegg fra meg i såfall...emoticon )

Ja, det er masse som ikke er på plass her for at dette skal bli ett like brukervennlig forum som det var, men vi får håpe det skjer noe i løpet av uka..

Syns å huske at det har vært rolig til påske her før også. Sikkert en logisk grunn til at de valgte å legge om siden her nå. Blir morsomt på mandag når alle kommer hjem og oppdager hva som har skjedd her :-) (smilyesene går ikke an å finne når man er inne her fra mobil...)

Jeg får helt angst av dette nye designetemoticon

Jeg boikotter det ikke men det går så jævlig tregt og er ekstremt uoversiktlig og rotete og smiley funksjonen er no dritt!! Siden lukker seg etter du har brukt en smiley så må du vente 2-3 min før du får den opp igjen...

Ikke kan man se hva folk har skrevet ved å gå på profilen dems eller noe og bla tilbake i sidene her er bare å drite i...!! *sinna tryne*

Back
Topp