ÆSJ!!!!!

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Joda...her satt man å skikkelig koste seg...så skulle jeg ned i vaskekjelleren for å sette på en ny maskin med klær...når jeg kommer opp...så setter jeg meg ned i sofaen...men føler meg skikkelig uvel sånn plutselig...springer på do og joda...2 min etterpå...så kommer alt jeg har spist opp...[:'(][:'(][:'(] 
Skjønner ingenting...sååååå lenge siden sist det skjedde...tissa meg ut også[:@][:@][:@] Ble så varm i tillegg av den spyinga...men sliter med å forstå hvorfor jeg spydde...?!?!?!

Usj! Ikke noe kost! Har opplevd lignende jeg også. Tror det bare er kroppen som er litt rar jeg[;)]

Kjennes ut som man skal sprekke til tider[:'(] Blir helt gal...skal vente litt...så skal jeg spise grillpølse m/bacon rundt i brød og rekesalat[;)] Hehe...må jo få i meg næring igjen...[8D]

ORIGINAL: Cece_28.04.07

Kjennes ut som man skal sprekke til tider[:'(] Blir helt gal...skal vente litt...så skal jeg spise grillpølse m/bacon rundt i brød og rekesalat[;)] Hehe...må jo få i meg næring igjen...[8D]

Hehe, næring må man ha![;)] Kos deg![:D]

Lett å overspise for tiden. Trengs ikke mye før det sitter oppe i halsen når man beveger seg rundt etter middagen...
Ta det rolig med rekesalaten! [;)]

Mett ble man...og jada...tok det rolig med rekesalaten[;)] Hehe...vet at det tåler jeg ikke allverdens av...[:)] Men mett nå og gira på Felulus vegne...VIL SÅ GJERNE HA GUTTEN VÅR UT NÅ!!!!![8D]

Kanskje babyen kommer snart? Jeg var skikkelig rar i kroppen 2 dager før Mia ble født. trodde jeg skulle få influensa men det ble fødsel [:)] 
Har tenkt litt på det i ettertid, at kroppen som sa fra at nå skjer det noe snart [:D]

Back
Topp