ÆSJ!!!

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Lørdags kveld satt vi og kosa oss med ticka masala og gubben helte brus i glasset sitt...
Plutselig kom det en SKRUE ut fra flaska!!!

Vi hadde drukket halve flaska da dette skedde, ikke noe koselig nei

Ekkelt! Da må dere klage, så får dere nok masse godt som kompensasjon[:)] Jeg fikk en kvikk lunsj uten kjeks en gang, klagte, og da fikk jeg en hel eske sjokolade som kompensasjon[;)]

Ja har sendt dem mail, så får jeg håpe jeg får svar i morgen [;)]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Fått noe svar på mail?

Det var Coca-Cola [&:][&:] den orginale faktisk.... fik helt sjokk!! [:'(]

Fikk svar fra dem idag, og dette sto:

Hei, og takk for mail
Vi beklager at du har hatt en uheldig opplevelse med et av våre produkter.
For at vi skal kunne håndtere reklamasjonen og finne årsaken til avvik ønsker vi å få produktet inn til oss for analyse.
Send oss gjerne din adresse, og vi sender deg en konvolutt som er ferdigfrankert. Putt flasken og skruen i denne konvolutten og vennligst postlegg for retur. (Vennligst skru korken ordentlig igjen).
Vi legger og ved ett blankt klistremerke. Vennligst skriv ditt navn og adresse på denne og fest det på frontetiketten på flasken.
Så fort det foreligger en analyse vil du få et svar på denne.

[font="sans-serif"]Med vennlig hilsen
Coca-Cola forbrukerservice

Gleder meg til å høre hva de sier og hva du får i kompensasjon[:)]

ORIGINAL: Rappo

Gleder meg til å høre hva de sier og hva du får i kompensasjon[:)]

Ja vettu det gjør jeg å [8D]

æææsj!
jeg fikk en gang en kroneis uten jordbær- kun kjeks og iskrem..den var kjedelig! Så fikk en pakke is som trøst[;)]

ORIGINAL: *kolibri*

æææsj!
jeg fikk en gang en kroneis uten jordbær- kun kjeks og iskrem..den var kjedelig! Så fikk en pakke is som trøst[;)]

Ååå det var jo en mindre ekkel nedtur, men så bra du fikk kompensasjon da [;)]

eg glemmer å gi beskjed om d e noe feil med mat/drikke eg kjøper eg.... tror eg bør begynne med d jah! Men skjer jo heldigvis ikke ofte da![;)]

ORIGINAL: Cathygirl

eg glemmer å gi beskjed om d e noe feil med mat/drikke eg kjøper eg.... tror eg bør begynne med d jah! Men skjer jo heldigvis ikke ofte da![;)]

Ja tenkte ikke over det med en gang, men da vi satt og snakka om det senere på kvelden fant vi ut at vi skulle sende mail og høre med dem [;)]

Back
Topp