Æsj

Medusa_83

Forumet er livet
Da har vi fått øyebetennelse her i huset[:'(]

Lurer på om jeg skal skaffe øyedråper til henne i morgen? Ser veldig bakterielt ut, siden det er grønt, klissete puss, i alle fall... Har skylt med øyebadevann i hele dag, men det ser jo ikke bra ut[&:] Røde blodkar på det hvite i øyet, litt rød i huden rundt øyet, grønt puss + at hun gnir seg i øyet hele tiden[&:]

Håper det går fort over... Noen som har erfaring med dette?

Det har Jonatan hatt 3 ganger, smittes jo lett i bhg. Er jo enten virus eller bakteriell og sånn du beskriver det høres det ut som det er bakteriellt. Sist gikk det over av seg selv og da virket det ikke som han plagdes så veldig av det heller, men en annen gang ble jeg smittet og fy søren da skjønte jeg hvor ille det var ble helt hoven rundt øyet, så tåke, helt rød på det hvite, og fy søren det klødde og svei!! Stakkars! Men jeg har iallefall gått til legen og fått dråper når det har virket som det er bakteriellt og han har plagdes veldig sv det. God bedring til snuppa!!

Vi er ofte borti det... Får dråper hos legen, for det går ikke over av seg selv på snuppa..
Krysser fingra for at Anna ikke har det nå, for hun var litt rød på ene øyet i dag.. HÅÅPER det ikke er noe...[&:]

Hvis du vil bli kvitt det fort så hadde jeg fått dråper hos legen. Da er det som regel mye bedre etter bare 1 dag.

Takk for svar! Føler jeg har litt mer å slå i bordet med nå... Er uansett rimelig sikker på at det er bakterielt... Om legen nekter, tror jeg faktisk at jeg skriver ut øyedråper selv[&:] Men vil aller helst at legen skal være enig med meg, da[;)]

usj... god bedring...[:)]

rødt og hovent øye med hvit eller grønn grøft som bestandig dukker opp. Fastlimte øyner om morningene... Håper snuppa di blir frisk fort som fyrverkeri!![:D]

Hos oss har det gått over ganske fort - men vi er kjappe til med øyesalve når hun får det[:)] snakker om par til tre dager kanskje[:)]

Back
Topp