Æsj!!

x1x~Anni87~

Forumet er livet
...

Er ikke enkelt nei..[:'(]

Sier bare lykke til til dere begge høres ikke mye gøy ut.

USj...At folk skal være nødt til å måtte takle sånne typer i tillegg når, man nettopp har vært gjennom svangerskap og fødsel. Bare ikke fall for fristelsen til å ta igjen ved å nekte de kontakt med barna eller noe sånt. Ikke for å være moraliserende eller ekkel, men har sett andre som har brukt barna som hevn. Det er trist, når det er så mange andre deilig ondskapsfulle måter å dukke drittsekker på. Lykke til med å prøve å få de til å innse hva for en gave de faktisk har fått og med å gi de det de fortjener hvis de ikke skikker seg overfor ungen sin....!

Skjønte ikke den helt jeg..Det må man jo uansett. Men hadde det bare gått an og la vær[:D]

ORIGINAL: anni87

Skjønte ikke den helt jeg..Det må man jo uansett. Men hadde det bare gått an og la vær[:D]

Det er en del jenter som nekter eksen sin å se ungen ja. HVORDAN det kan være mulig (eller lovlig) aner jeg ikke, det skal mye til for at jeg hadde nektet en mann kontakt med barnet sitt. Men det finnes helt klart tilfeller der ute hvor det burde vært gjort, hvor han burde vært strøket som far og julenissen eller post mannen satt opp i stedet. Men det skal som sagt EKSTREMT mye til, selv om jeg vet om nok av eksempler på de som tar lett på det.

Back
Topp