Æsj så ekkelt *litt lang*

hehe.. huff huff var litt bekymra da jeg prøvde å ringe deg når jeg var på ikea! fikk jo melding om en ekkel mann som fulgte etter deg, men ingen svar å få i den andre enden! men puh godt å få melding fra deg om at det gikk bra! ;)

Du skulle ha slippi en skikkelig illeluktende fis. så hadde han nok tatt fatt på beina å løpt unna! :P

Takk for i går foresten [:D] KOSA meg, for du er GO [:)]

åååå fy faen....

KJære deg, hvorfor tok du ikke opp tlf og ringte politiet??

Det der var jo bare kjempe ekkelt... Og skummelt[:(] Skjønner godt du ble redd jeg...

Er dessverre av den grunn at jeg hater den byen...Eneste gangen jeg er der er når jeg skal til legen, men den ligger jo rett ved rådhusplassen...Men dog, ææææsj så ufattelig ekkelt og ubehagelig...[&o]

Godt du møtte sambo din da...

ORIGINAL: KrøllBøll

hehe.. huff huff var litt bekymra da jeg prøvde å ringe deg når jeg var på ikea! fikk jo melding om en ekkel mann som fulgte etter deg, men ingen svar å få i den andre enden! men puh godt å få melding fra deg om at det gikk bra! ;)

Du skulle ha slippi en skikkelig illeluktende fis. så hadde han nok tatt fatt på beina å løpt unna! :P

Jeg hørte ikke at tlf ringte. og jeg ble jo veldig fokusert på å komme meg vekk fra dette menneske som hang i ræva på meg...
Ja, det var synd jeg ikke hadde en skikkelig illeluktende fis på lager. hahaha.
Kosa meg på daten vår og Bølla. Du er verdens herligste BØLLE

ORIGINAL: Bina

ORIGINAL: KrøllBøll

Jeg hørte ikke at tlf ringte. og jeg ble jo veldig fokusert på å komme meg vekk fra dette menneske som hang i ræva på meg...
Ja, det var synd jeg ikke hadde en skikkelig illeluktende fis på lager. hahaha.
Kosa meg på daten vår og Bølla. Du er verdens herligste BØLLE

Bina mor miiii

Er blitt skikkelig glad i deg jeg!! En venn som deg varmer mitt hjerte og får meg til å smile[:)] takk for at du er den du er[:)]

æsj, for en ekkel opplevelse[&:] så godt at du møtte samboeren din, er mye rare og syke folk rundt om kring... skjønner godt at du ble redd, hadde jeg å blit

Back
Topp