Æsj så ekkelt *litt lang*

Bina

Pine Bina
VIP
Var i sentrum i stad å møtte ei venninne, etter hun hadde dratt satte jeg meg på en liten cafe for å ta en kaffe, mens jeg ventet på sambo. Det kommer en fyr bort å spør hvor mye klokka er. Han blir bare stående og glane, før han spør om alle mulig spørsmål. Hva jeg jobber med, hvor jeg kommer fra, hva jeg har i posen min, om han kan få nr mitt[&:] så jeg prøver å være høffelig å si jeg må gå, men da begynner han å følge etter meg. Han fulgte etter meg igjennom hele osloS, plutselig kommer han løpende foran meg å spør hvorfor jeg jobber med det jeg gjør. Å jeg sier til han - Slutt å følg etter meg! så jeg går videre, men idioten slutter ikke å følge etter. jeg kommer til brua fra Oslos som går over til bussterminalen, ser jeg han i øyekroken, så jeg går ned trappa mot oslo spectrum. der står sambo. heldigvis. Aner ikke hva som hadde skjedd om sambo ikke hadde møtt meg der. Den ekle syke mannen hadde helt sikkert følgt etter meg helt hjem og trengt seg inn i leil.

Hele være måten hans var bare helt syk.Utstrålinga hans var ikke noe bedre. jeg ble faktisk redd.

æææsj, da hadde jeg blitt driiit redd...

Å fytti så vemmelig. Har opplevd noe av det samme selv, og det er INGEN god følelse. Du blir jo seriøst livredd, og aner ikke hva den andre parten er i stand til å gjøre.

Godt samboeren din møtte deg da, hva sa han til hele episoden. Folk er søren meg ikke gode, skremmende nok...[&o]

JEg fortalte han på telefonen at jeg hadde fått meg en stolker,
men da jeg møtte sambo sa jeg at han har fulgt etter meg hele veien. han ble drit forbanna å spurte hvordan han så ut. Så han gikk opp stod å stirra på han og tok frem tlf sin og stod å pekte på fyren. han tålte ikke det så han stakk. hadde seriøst tenkt til å sette meg ned å skrike et sekund der.

Uff, så fælt det må ha vært! Var ingen andre du kunne ha snakket til der, fått hjelp av.. Politi, vektere e.l?

Jeg kan heldigvis kampsport og selvforsvar, så hadde sjansen bydd seg så skulle jeg gjort'n om til tante og sørget for at han aldri gjorde noe slikt igjen.. Men klart, det er lettere å si her hvor jeg sitter nå...

Får håpe du ikke blir engstelig fremover nå for å gå ute alene..

ORIGINAL: Bina

JEg fortalte han på telefonen at jeg hadde fått meg en stolker,
men da jeg møtte sambo sa jeg at han har fulgt etter meg hele veien. han ble drit forbanna å spurte hvordan han så ut. Så han gikk opp stod å stirra på han og tok frem tlf sin og stod å pekte på fyren. han tålte ikke det så han stakk. hadde seriøst tenkt til å sette meg ned å skrike et sekund der.

Og det er nettopp det du kanskje burde å ha gjort. Slike folk har jo ikke sosiale antenner og vet ikke når det er NOK. Og de er utrolig skremmende.

Når folk jeg ikke kjenner, og som jeg ser ikke er helt gode i toppetasjen, kommer bort til meg og spør meg alt mellom himmel og jord, ja da lyver jeg så det renner av meg.

Nei, det var utrolig godt du kom deg vekk! Off, tenk om du hadde vært alene, og det hadde vært mørkt. Nei, det er vel en tanke en ikke vil tenke på! Ekle idiot! (ikke du altså, men han ekle duden)

Æsj så ekkelt snuppa, godt T ikke var langt unna!

Å, så ekkelt!!!

Jeg sa ganske høyt slutt å følg etter meg, eller hvorfor følger du etter meg! folk snudde seg med de gikk bare videre. Og hvor er vekterne når du trenger dem? iallefall ikke i nærheten av meg.
Men jeg gikk på godt befolket steder for jeg visste jeg ikke ble kvitt denne syke dritt gubben.
Satt å tenkte på det selv, hva om det hadde vært på kvelden og ingen i nærheten.
I 15 min fulgte han etter meg ass.

Ååå hjelpes så ekkelt [&:][&:] Finnes jammen så mange syke ekle folk [&:]
Godt samboeren din sto å venta på deg, og skremte han vekk!!! Grøss!!

Uff så ekkelt!!! Kjenner jeg får grøssninger bare av lese om det. Så bra at du møtte samboeren din så raskt da. Vet ikke hva jeg hadde gjort om det var meg altså. Hadde sikkert fått panikk [&:]

ORIGINAL: Bina

Jeg sa ganske høyt slutt å følg etter meg, eller hvorfor følger du etter meg! folk snudde seg med de gikk bare videre. Og hvor er vekterne når du trenger dem? iallefall ikke i nærheten av meg.
Men jeg gikk på godt befolket steder for jeg visste jeg ikke ble kvitt denne syke dritt gubben.
Satt å tenkte på det selv, hva om det hadde vært på kvelden og ingen i nærheten.
I 15 min fulgte han etter meg ass.

Vekterne ja, hvor er de, streiker sist jeg hørte! Men et enda viktigere sp.mål er vel, hvorfor folk bare fortsetter å gå, først snur de seg, og så går de bare. Er noe stein hakkende i samfunnet spør du meg, hvor ingen tørr å gripe inn i truende eller farlige situasjoner. Og på en måte er det jo forståelig, fordi folk er redde, men på den andre siden så er det veldig feil å bare gå videre. Og tenke med seg selv, at dette ordner seg. Skremmende!

Jeg opplevde ei gang at ei veldig merkelig kvinnemennekse begynte å bli truende mot meg, så jeg tok saken i egne hender og fortalte henne med store ord hvor landet lå. Men folk reagerte ikke engang, de stirret litt, men så gikk de bare videre..forundrer meg ikke at folk blir voldtatt osv, når folk er så likegyldige...[:'(][:-]

Oi så skremmende!! Jeg hadde blitt drit redd!!

Godt at samboern din stod der da. Noen mennesker har bare ikke respekt for andre og ikke helt antenner kan man si

fy for en dust
kjempe bra at samboen din kom
gu skjønner deg veldi godt
bra det gikk bra

Skjønner veldig godt at du ble redd. Flott at du møtte samboeren din da!! Slikt er ikke noe gøy å oppleve,,,

ORIGINAL: therese*

Oi så skremmende!! Jeg hadde blitt drit redd!!

Godt at samboern din stod der da. Noen mennesker har bare ikke respekt for andre og ikke helt antenner kan man si

du sa akkurat det jeg ville si.

uff fikk frysninger jeg..herreknut så ekkelt

Nei æsj[:'(] så ekkelt, da hadde jeg blitt livredd! Trives ikke i oslo jeg asså, selvom jeg jobber der, prøver ikke gå så mye alene lissom hehe

Stakkars deg!

Det er så mange syyyke folk, spesielt i Oslo

huff, det må ha vært en ekkel opplevelse ja!
jeg hadde blitt kjempe redd...[&:]
mye rare folk altså, godt at samboeren din var i nærheten!

Back
Topp