Var i sentrum i stad å møtte ei venninne, etter hun hadde dratt satte jeg meg på en liten cafe for å ta en kaffe, mens jeg ventet på sambo. Det kommer en fyr bort å spør hvor mye klokka er. Han blir bare stående og glane, før han spør om alle mulig spørsmål. Hva jeg jobber med, hvor jeg kommer fra, hva jeg har i posen min, om han kan få nr mitt[&:] så jeg prøver å være høffelig å si jeg må gå, men da begynner han å følge etter meg. Han fulgte etter meg igjennom hele osloS, plutselig kommer han løpende foran meg å spør hvorfor jeg jobber med det jeg gjør. Å jeg sier til han - Slutt å følg etter meg! så jeg går videre, men idioten slutter ikke å følge etter. jeg kommer til brua fra Oslos som går over til bussterminalen, ser jeg han i øyekroken, så jeg går ned trappa mot oslo spectrum. der står sambo. heldigvis. Aner ikke hva som hadde skjedd om sambo ikke hadde møtt meg der. Den ekle syke mannen hadde helt sikkert følgt etter meg helt hjem og trengt seg inn i leil.
Hele være måten hans var bare helt syk.Utstrålinga hans var ikke noe bedre. jeg ble faktisk redd.
Hele være måten hans var bare helt syk.Utstrålinga hans var ikke noe bedre. jeg ble faktisk redd.