Æsj! Kyllingfoster i egg *link*

Man ser jo på egget før man hiver i panna/deigen osv...

Mulig at jeg bare er i godt humør nå,men jeg kunne ikke annet enn å le ..hahahahha[:D][:D][:D]
sorry,men......man står og skal steke seg et egg og ut kommer et kyllingfoster..HAHA...[:D][:D][:D]

Men ja,ekkelt...godt jeg ikke skal spise egg idag...

Hahahha[:D]

egget kommer fra høna, høna prøver å klekke ut kyllinger, menneskene tar eggene til høna - ergo; høna har gjort en jæklig bra jobb med å prøve å ruge på kortest mulig tid[:D] fliiiiiiiiiiiinke høna!
synes vi skal tåle slikt jeg, er jo naturen som gir oss maten.

[:'(] ÆSJ!!

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Mulig at jeg bare er i godt humør nå,men jeg kunne ikke annet enn å le ..hahahahha[:D][:D][:D]
sorry,men......man står og skal steke seg et egg og ut kommer et kyllingfoster..HAHA...[:D][:D][:D]

Men ja,ekkelt...godt jeg ikke skal spise egg idag...

Hahahha[:D]

Hadde vært verre hvis det var en hel kylling da[8D] Phippphippphipp - Fritt oversatt Varm meg og helst ikke på pannen[:-]

HAhahahahaha[:D][:D][:D]
Da kunne han hatt kylling til middag istedet for egg...[:D][:D][:D]

Trur ikke jeg hadde brydd emg noe nevnverdig, utenom at jeg hadde blitt litt vemodig på kyllingens vegne[:D]

Men mulig jeg ikke hadde spist egg den dagen, men hadde ikke hatt noe problemer siden....

kylling er jo sundt det, hehehehe![:-]

Det hadde sikkert hun Anna Anka likt.. Litt brusk vet du[;)]

Er ikke forste gang det skjer heller.....[:'(]

ORIGINAL: TonjeJenta

Man ser jo på egget før man hiver i panna/deigen osv...

Jeg gjør ikke det om jeg steker på panna, men om det skal i en røre eller sammen med andre egg som skal røres pleier jeg å ta ett og ett, i tilfelle det er blod i dem eller jeg får eggeskall i. Jeg er dårlig på å å "åpne" egg. hva sier man? Klekke egg? Huff, hjernen min kommer ikke på noe lurt ord for det. [8D]

Back
Topp