Æsj, jeg blør. :(

Åh nei!! Men har du smerter også? Ville ringt legen.. Håper ik det er noe galt??
 

Har ringt til legen, hun skulle ringe meg opp igjen, men er vel uansett ikke mye de kan gjøre fra eller til.

Ingen smerter, men er såpass mye blod at jeg tviler på at det er håp. :(

 
Hvor mye blør du? Er det klomper? Har hatt 2 turer til legen nå pga. styrtblødninger, fått tatt innvendig ul og det er fortsatt liv i magen min:-) Er en helt forferdelig følelse, men det kan fortsatt være håp. Krev å bli skikkelig undersøkt.
 
æsj da.. :( Krysser for at det bare er uskyldig blødning.. 
 


sweeti88 skrev:
Hvor mye blør du? Er det klomper? Har hatt 2 turer til legen nå pga. styrtblødninger, fått tatt innvendig ul og det er fortsatt liv i magen min:-) Er en helt forferdelig følelse, men det kan fortsatt være håp. Krev å bli skikkelig undersøkt.


Så godt å høre at det har gått bra med deg! :)

Ganske mye blod ja, Og en ganske stor klump. Så har en dårlig følelse. :( Skulle få ta blodprøve i dag og om noen dager. Ellers var det ikke mye de ville/kunne gjøre. 

 
Huff, dumt at du ikke fikk tilbud om ul da, ekstra og unødvendig belastning å gå og vente på bl. prøvesvar:-\ hold oss oppdatert om hvordan det går.
 
Jeg hadde en blødning som varte i ca tre-fire dager i forrige uke, men her har testene bare blitt sterkere etterpå så tror det har gått bra, vi har icsi så våre forhåpninger har vært opp og ned, jeg har ikke hatt en eneste positiv tanke gjennom dette forsøket og trodde, eller jeg var helt sikker på at det gikk til h...... da blødningen kom. Vi lever i håpet og skal ha tidlig ul i uke 7.
 Håper det bare er en uskyldig blødning hos deg, lykke til:)
Klem Kakkadue:)
 
Klem til deg!
 
Uff, så trist! Håper det er en helt uskyldig blødning! Masse trøsteklemmer sendes deg!
 
Å nei!! Håper alt går bra!!
 
Neeei! :( ikke noe særlig å gå å vente på blodprøvesvar, dumt de ikke kunne tilby deg ul eller noe. har hørt slike tilfeller med store blødninger med klumper, men et frisk foster fremdeles i livmoren, det kan da være at man mistet en tvilling.
håper det bare er en uskyldig blødning og at spira klamrer seg fast <3
 
Åååå nei,håper det går bra...
 
Jeg fikk se et fint embryo på ul etter at jeg hadde hatt megablødninger i  1 1/2 uke, så krysser det jeg har!
 
Håper du har det bra..og at blødningen har blitt mindre/gitt seg..
 
Back
Topp