Æsj får ikke sove...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
så og si blødningsfri i helg, bare litt spor på papiret, men i kveld kom det litt i bindet igjen og tankene begynner å svirre igjen...
skulle jo nesten tro man ble "vant" med dette nå hehe

Prøvde å legge meg og synes jeg kjente litt ubehag i kroppen, men er nok bare redsel og at jeg nesten leter etter noe, ingen ubehag nå...

Hvis det blør litt hele tiden, men ikke skjer noe mer håper jeg legen vil sende henvisning til tidlig UL når jeg skal dit på fredag. greier ikke roe meg.

Jeg får heller ikke sove, men det er fordi jeg ikke skal sove:P Er på jobb. Jeg synes også jeg kjenner ubehag, men det er nok fordi jeg også leter veeeldig. Og jeg blør ikke(ihvertfall ikke enda..). Jeg er nervevrak nå, så skjønner godt du som ser blod, kjenner ekstra på alt av symptomer og murringer! Leser om mange som har blødd, og det har gått greit. Krysser fingrene for deg, håper at alt er i orden<3>

Lightning85 skrev:
Jeg får heller ikke sove, men det er fordi jeg ikke skal sove:P Er på jobb. Jeg synes også jeg kjenner ubehag, men det er nok fordi jeg også leter veeeldig. Og jeg blør ikke(ihvertfall ikke enda..). Jeg er nervevrak nå, så skjønner godt du som ser blod, kjenner ekstra på alt av symptomer og murringer! Leser om mange som har blødd, og det har gått greit. Krysser fingrene for deg, håper at alt er i orden<3>

Måtte bare prøve å legge meg igjen og sovna da til slutt...

ja det så jo bra ut forrige uke så vi får satse på at alle blødningene er uskyldige, legen sa jo at jeg måtte regne med at de kom tilbake igjen, men blir skummelt alikevel når du ser det komme i bindet og i do.
men vi får bare gå ut ifra at alt er i orden.
håper du hadde en grei natt på jobb, er det ekstra tungt å jobbe natt nå når du er gravid eller?

Godt du fikk sove til slutt! Uff. skjønner det er ekstra ekkelt når man blør litt;/ Håper legen sender deg på tidlig UL etter du har vært der på fredag.. Ikke godt å gå å være så bekymret!

Du kan ikke evnt ta privat UL da dersom du ikke får?

(Vi har bestilt hos privat fordi det ikke er noen indikasjon for tidlig UL, klarer ikke vente til uke 17! )

Back
Topp