Æsj, en liten blødning :(

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Fikk en liten blødning i går kveld/natt. Er ikke bekymret i grunn, men liker ikke krampene jeg har nå :(

Sikkert bare vokse smerter. Håper det går over snart. Gleder meg litt til time hos JM på onsdag. Da skal jeg spørre henne om blødninger og kramper og hva jeg skal gjøre. :P husker ikke nemlig :P er jo bare 17 uker i morgen.

Måtte bare tømme meg litt :P

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Æsj, det er aldri moro.
Det er sikkert ufarlig, men etter 1. trimester har jeg lest at man skal kontakte lege ved blødninger.
Ring føden og fortell og spør. :)

skjønner at du blir redd. jeg hadde blitt liiiivredd, men det er fordi jeg aldri har blødd i noen av mine 3 svangerskap.
Dette er nok veeeldig ufarlig, men jeg ville ringt føden/lege og hørt iogmed at du er i andre trimester.

Ville ringt lege/jm og spurt. Sikkert ufarlig men du skal ikke gå og bekymre deg

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Krysser for at det er ufarlig! Ville kontaktet lege for å være på den sikre siden

Takk jenter. Tenkte tanken, men ser det ann litt :)

Har ikke blødd noe mer etter det ene dobesøket. Litt øm
Nederst på magen, men krampene er ikke der lenger. Ikke etter at jeg var på do og gikk å la meg etterpå :P

Jeg er vant til blødninger i svangerskapet, men krampen likte jeg ikke :(

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Ringte sykehuset. Skulle se det ann :)

Fikk også beskjed om å ringe legevakten neste gang om det skulle skje igjen. Det skjer IKKE. Stoler ikke på legevakten. :P Fikk denne beskjed rett og slett fordi det var for tidlig for de å gjøre noe... Jaja.. :P

Håper det ikke kommer noe mer! Var jo trolig bare nok en uskyldig (men så unødvendig, da!) blødning.

Hmm, det er så vanskelig når man aldri vet om man skal ringe føden eller lege eller hva.
På oul sa jordmora til meg at jeg fra nå av skal ringe føden hvis det er noe ifht gaviditeten. Feks blødninger.
Legevakta får ikke gjort så mye da:P

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Back
Topp