Æsj altså....

chs

Andre møte med forumet

Hadde verdens mest tydelige eggløsningssymptomer denne mnd og satte i gang med babyaktiviteter så snart det startet. Problemet var bare at symptomene varte og rakk, og dagen for at min kjære måtte reise bort på jobb igjen kom. Har lest at sjansen er størst siste dagen med symptomer, men da hadde jeg vært alene i tre dager allerede : /

Hadde så god følelse siden jeg faktisk klarte å merke EL, men det skal visst ikke være lett likevel. I flg. mine beregninger skulle ikm være ca. 11/11, men siden jeg hadde 6 dager (etter antatt EL-dato) med EL-symptom, blir vel denne datoen feil. Kjedelig å vente enda lenger hvis det blir nødvendig. Får bare fortsette å prøve ; ) 

Noen andre som prøver og venter som har lyst til å skravle?? 

 

Jeg driver også å venter og venter.. Skal ha ikm 13.11. så venter i spenning nå. Har hatt mye vondt nederst i magen, men vet ikke om det har noe betydning eller ei..

 
Hoff d er ikke lett når mennene drar. ALLE skulle ha hatt jobb der de hadde kommet hjem hver dag :( Men gleder meg til sambo kommer hjem så kan prøvingen starte igjen :D Håper på d beste.
 
Prøver og venter jeg også... har ikke IKM før 18 nov... leeenge til... Har ingen tegn, og har egentlig ikke så stor trua denne måneden heller... men er jo lov å håpe litt allikevel :)
Håper det klaffer allikevel for oss alle, krysser fingrene jeg
 

Klarte ikke å vente og måtte teste i dag for sikkerhets skyld. Den var selvfølgelig negativ, men jeg får håpe noen dager til. Det hadde vært så fint å testa positivt i dag siden det er bursdagen til min kjære, men den gang ei. Kanskje jeg prøver igjen på farsdagen ; )

Jeg teller ned sammen med dere også = )

 


chs skrev:

Hadde verdens mest tydelige eggløsningssymptomer denne mnd og satte i gang med babyaktiviteter så snart det startet. Problemet var bare at symptomene varte og rakk, og dagen for at min kjære måtte reise bort på jobb igjen kom. Har lest at sjansen er størst siste dagen med symptomer, men da hadde jeg vært alene i tre dager allerede : /

Hadde så god følelse siden jeg faktisk klarte å merke EL, men det skal visst ikke være lett likevel. I flg. mine beregninger skulle ikm være ca. 11/11, men siden jeg hadde 6 dager (etter antatt EL-dato) med EL-symptom, blir vel denne datoen feil. Kjedelig å vente enda lenger hvis det blir nødvendig. Får bare fortsette å prøve ; ) 

Noen andre som prøver og venter som har lyst til å skravle?? 




Husk at svømmerne lever kanskje i 2 døgn etter "utskytingen" , så sjansen kan fortsatt være der ;) lykke til!
 


TuttiFrua skrev:



Husk at svømmerne lever kanskje i 2 døgn etter "utskytingen" , så sjansen kan fortsatt være der ;) lykke til!


I know.... Derfor jeg fortsatt har det lille håpet ; )  

Gratulere med julibaby på veg!

 
Back
Topp