Æsj! Liker ikke sånne kryp. Godt denner tatt, og håper dere finner hullet.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare det men det finnes jo andre dyr som ikke er skadedyr som får giften i seg.Synes det er skummelt med gift til rotter jeg. Risikoen er at de dør inni veggen og et rottelik lukter visst grusomt så da man må potensielt rive veggen...
Synes det er skummelt med gift til rotter jeg. Risikoen er at de dør inni veggen og et rottelik lukter visst grusomt så da man må potensielt rive veggen...
Dette er bokser som står ute, og som har en lukt som gnagere ikke liker. Ikke noe farlig for andre dyr. men er enig i det med rottegift inne.
Så bra! Mye bedre enn annet jeg har hørt omDette er bokser som står ute, og som har en lukt som gnagere ikke liker. Ikke noe farlig for andre dyr. men er enig i det med rottegift inne.
Huff ja skjønner deg!!!Har jo visst om at det har vært noe der inne, men trodde det var en liten "søt" spissmus...
Etter å ha fanget det rottemonsteret i går må jeg innrømme at jeg gruer meg litt til å gå inn til fryseren neste gang. Blir nok bra med tramping og kanskje litt prating før jeg går inn, ja *humre*
Huff ja skjønner deg!!!
Skulle ønske det hjalp på kakerlakkene her!
Men det hjelper nok på rotter og mus ihvertfall
Ja er rart dette! bare tanken på det får meg til å føle at jeg har 100 stk som kravler på meg! fysj så ekkeltÆsj, kakkerlakker er også ganske så ekle. Kjenner det klør litt på kroppen bare ved tanken![]()