Æsj æsj æsj. Gjester i boden.

OptimistHoppa

Forumet er livet
*MIA*
Da har vi fanget bodgjesten vår. Og det var ikke en mus, det var en ganske stor rotte. Æsj æsj æsj. Vi snakker innendørs bod med vinskap, fryser, en del gryter og stæsj og masse snekkerutstyr. Det verste er naborommet som vi bare har et forheng inn mot. Der har vi et kontor med masse ledninger og elektroniske duppeditter.

Punkt 1 nå er å saumfare rommet for å finne ut hvor den kan ha kommet inn. Må være mulig siden den er såpass stor. Punkt 2 blir å få opp en dør inn mot kontoret så vi ikke risikerer å få sånne gjester inn i resten av huset. Æsj og fysj.

Jammen bra jeg oppdaget fella før mannen dro på julebord, ellers hadde den nok måttet ligge der en del timer...

Huff å æsj!
Bra dere fant det da!

Høres ikke noe koselig ut!

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Nei, fysj, noe så ekkelt. Ikke like stor som de 3 enorme kloakkrottene vi fanget i fellesvaskekjelleren (vaktmesteren gjorde ikke jobben sin, så jeg og mannen tok i et tak) der jeg bodde på hybel på fineste Frogner, men stor nok. Godt jeg har en uredd mann. Ekkelt å ha innendørs ja :-( :-(

Æsj, sånne kryp er så ekle. Vi oppdaget mus på rommet til Gabrielle, men den tok katta seg av, takk og pris :)

Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

Haha, men vet ikke hvor flinke katter er på litt store rotter? ;-)

Min hadde glatt tatt rotte :) Hun fanger store fugler, jordrotter, rotter og ekorn! Hun er elsket av alle naboene, men er vi som må gi ormekur til henne ;)

Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

Frykter det kan komme inn flere nå da. Må finne åpningen!

Haha, men vet ikke hvor flinke katter er på litt store rotter? ;-)
Kattene mine har også fanget jordrotte, store fugler (en som jeg måtte ha hjelp til å drepe fordi de tok den med inn men gadd ikke gjøre resten av jobben!!!) frosker, salamandre og egentlig det meste de får tak i ;)

å fysj, så ekkelt :(

Kattene mine har også fanget jordrotte, store fugler (en som jeg måtte ha hjelp til å drepe fordi de tok den med inn men gadd ikke gjøre resten av jobben!!!) frosker, salamandre og egentlig det meste de får tak i ;)

Tenk at de kattene i det ene øyeblikket er morderiske rovdyr uten sympati for ofrene (leker med mus lenge før de spiser f.eks. - seigpiner byttet noen ganger), mens de i det neste øyeblikket er de søteste, skjønneste kosedyr som vil opp på fanget og kose, male, slikke mennesket :-) Snakk om motsetninger!

Tenk at de kattene i det ene øyeblikket er morderiske rovdyr uten sympati for ofrene (leker med mus lenge før de spiser f.eks. - seigpiner byttet noen ganger), mens de i det neste øyeblikket er de søteste, skjønneste kosedyr som vil opp på fanget og kose, male, slikke mennesket :) Snakk om motsetninger!
hehe ja :)
men noe forskning har hvist vist at katter gjør det for å "sjekke" byttedyret! så om det er en mus som har masse testosteron så rører ikke katta musa :o

:-) Noen ganger er de til og med mette og bare kaster musa litt rundt i været og skader den alvorlig for så å kjede seg og la den ligge igjen i halvlive. Men det forhindrer ikke at jeg synes det er verdens nydeligste dyr ;-)

:) Noen ganger er de til og med mette og bare kaster musa litt rundt i været og skader den alvorlig for så å kjede seg og la den ligge igjen i halvlive. Men det forhindrer ikke at jeg synes det er verdens nydeligste dyr ;-)
Så bra da :)
Heldigvis ikke opplevd det med kattene mine, bare den fuglen de ikke ville drepe!

Back
Topp