Ærre mulig?

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember
Utmarsj 2024
Syns baby har (det som jeg antar er) hikke hele dagen!! Utrolig irriterende er det og xD Når hele underlivet rister en halvtime i strekk så godt som annahvert 3-kvart! Neida.. Overdriver nå da.... Men sånn seriøst, bruker de virkelig å hikke så sykt mye? Kjennes også så mye raskere ut, en "normal" hikke. Mye raskere frekvens altså.
Hyppigheten varier litt... Men omtrent 5 ganger om dagen, vil jeg annslå.
Fler? Er det i det hele tatt egentlig hikke?
 
Kan det være at du kjenner tissing?
 
Min hikker også mange ganger i døgnet, mellom tre og seks ganger tenker jeg. Synes mest synd på den lille, jeg da, men har heldigvis lest at hikking er sunt for babyen. :)
 
Minien hikker flere ganger om dagen her han også:D:p
 
Her er det og hikking på høyt nivå :) Noe som er til stor glede for far og storesøster.
 
Når han hikker rister magen min, når han tisser vibrerer den :hilarious: begge deler skjer et par ganger i løpet av dagen som jeg legger merke til :)
 
Rister babyen når den tisser?? Hvorfor? Har jeg aldri hørt om før :)
Ikke babyen, men der tisset treffer i magen kan det riste. Spesielt vanlig å kjenne om det er en gutt.
 
Slenger meg med resten, mye hikking her også. 1-3 ganger om dagen, og det kjennes langt nede i bekkenet (ligger i hodeleie). Synes å ha lest at hikking er bra for babyen, men finner ikke dette igjen nå
 
Back
Topp