Ærlighet på BV

Pallar

Elsker forumet
1. Er du alltid 100% ærlig her inne?

2. Svarte du 100% ærlig på det første spørsmålet? [8D]

Jeg har inntrykk av at flesteparten er ærlige her inne, men noen ganger virker det som om ett fåtall har behov for å kjekke seg.
De må vise at de til stadighet er bedre enn andre ved å utgi seg for noe de ikke er.

Er alltid ærlig ja,kan jeg ikke være det så lar jeg være å svare...

Jepp er 100% ærlig. Hvorfor skulle jeg ikke vært det?[;)] 

1. ja

2.ja
[:-]

Njaa.. Noen ganger så vrir jeg om på navn, tid og sted sånn for at man ikke skal skjønne hvem det er. For å beskytte vedkommende.

Men det er uansett ikke relevant for sitasjonen jeg beskriver så vil ikke si jeg er uærlig av den grunn.

ja på begge! ser ikke poenge med å lyve!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jepp
Jepp

Ja, er ærlig her inne. Det er jo bare til å ikke svare om jeg ikke ønsker å si det som det er [:)]

Men tror du noen kommer til å si at de lyver her? [:-] Da blir de hvertfall tatt lite seriøst senere (hvertfall for min del!! [:-])

ORIGINAL: NogM

1. Jeg er 100% ærlig her inne
2. Jeg svarte 100% ærlig på spørsmålet[:D]

Skjønner ikke vitsen med å lyve, hverken her inne eller in real life liksom[:-] Er det noe jeg ikke vil dele, så unnlater jeg ganske enkelt å dele det

ORIGINAL: NogM

1. Jeg er 100% ærlig her inne
2. Jeg svarte 100% ærlig på spørsmålet[:D]

Skjønner ikke vitsen med å lyve, hverken her inne eller in real life liksom[:-] Er det noe jeg ikke vil dele, så unnlater jeg ganske enkelt å dele det

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

ORIGINAL: Bøddi Hålli

1. Er du alltid 100% ærlig her inne? Jepp.

2. Svarte du 100% ærlig på det første spørsmålet? [:D] Ja ,jeg velger heller å la være å svare på div. enn å gidde å lyve her inne[:)].Har jo vært medlem i så mange år,at å lyve her ...ehhh...hadde aldri husket hva jeg hadde løyer om,så derfor - ÆRLIGHET ELLER TAUSHET det er mitt motto[8D]

Jeg har inntrykk av at flesteparten er ærlige her inne, men noen ganger virker det som om ett fåtall har behov for å kjekke seg.
De må vise at de til stadighet er bedre enn andre ved å utgi seg for noe de ikke er.

ORIGINAL: *lottalus*

100% ærlig
Holder heller kjeft enn og lyve[;)]

Back
Topp