Æh, rier????

Ragnhildmor

Glad i forumet
Hei
Nå ligger jeg her på sofaen med et eller annet i magen og ryggen. Det begynte sånn i sju-halvåtte-tida, og jeg tenkte det var kynnere. Jeg har ikke hatt noe særlig kynnere til nå, så jeg visste liksom ikke hvordan de skal kjennes ut. Men så holdt det på og holdt det på, og nå har jeg drevet og tatt tida i en time, og sannelig min hatt, disse greiene kommer jo regelmessig hvert tiende minutt!!!! Det er litt vondt, men absolutt til å holde ut. Kan det være rier? Jeg blødde også bittelitt i morges og nå i kveld. Bare rosa, blanda med litt slim. Har ikke sett noe til slimproppen. Hva tror dere det er?

Eventuelt litt slimpropp som gikk i stad og modningsblødning.
Det høres jo ut som du er i gang med de første riene i hvertfall.Fortsett å ta tiden og be om å få komme til kontroll på føden hvis du er veldig usikker.

ORIGINAL: Ragnhildmor

Hei
Nå ligger jeg her på sofaen med et eller annet i magen og ryggen. Det begynte sånn i sju-halvåtte-tida, og jeg tenkte det var kynnere. Jeg har ikke hatt noe særlig kynnere til nå, så jeg visste liksom ikke hvordan de skal kjennes ut. Men så holdt det på og holdt det på, og nå har jeg drevet og tatt tida i en time, og sannelig min hatt, disse greiene kommer jo regelmessig hvert tiende minutt!!!! Det er litt vondt, men absolutt til å holde ut. Kan det være rier? Jeg blødde også bittelitt i morges og nå i kveld. Bare rosa, blanda med litt slim. Har ikke sett noe til slimproppen. Hva tror dere det er?

Velkommen i gjengen da ragnhildmor =P
Jeg har også hatt rier vært 10 minutt sien for en times tid siden...
slimproppen min gikk idag tidlig, litt rød brun farge å bare litt slim når jeg tørka meg etter å ha tissa!

dere har rier jenter!!
hihi..spennende![:D][:D] hold frem med oppdatering![:D]

Jepp jepp da har dere fått rier dere også jenter.
Husker når jeg skulle ha første man så var riene regelmessige men svake så jeg tenkte det må jo gjøre mere vondt enn dette[:D] Og det ble det jo etterhvert[:D]
Lykke til jenter

Takk!

Sitter her å teller minutter jeg... her har det vært 5 og 10 minutter mellom riene i 3 timer nå... Det må jo bare bety at det snart er min tur til å føde vell, er grise trøtt, s jeg tror jeg skal legge meg litt på sofaen å prøve ¨å sove hvertfall.... selv om jeg sikkert kommer til å våkne til vær ri

Natta da dere =)

man teller mellomrom mellom rier selv om riene er veldig forskjellige...igår natt hadde jeg sånn ca 10 - 15 miutter mellom her og men riene var veeldig forskjellige...noen var så kraftige att jeg brakk meg og måtte pustekonse og noen var som vanlig mensenmurring...

skla telle melllom alle lissom?

føler meg litt dum her nå men...

Hei
Skal telle mellomm alle ja, men er det 10-15 minutter i mellom er det ikke no vits, for da er det ikke regelmessig nok til at du blir innlakt...
Jeg ringte føden nå ista for å  høre med dem siden jeg veksler veldig fra 10 å helt ned i 3 minutter.. hun anbefalte meg å legge meg en halvtime i badekaret å se om det fikk fart på sakene, skal helst være bare 5 minutter i mellom å vare i ca 1 minutt før de vil ha oss inn på føden.......

ORIGINAL: linitus

Hei
Skal telle mellomm alle ja, men er det 10-15 minutter i mellom er det ikke no vits, for da er det ikke regelmessig nok til at du blir innlakt...
Jeg ringte føden nå ista for å  høre med dem siden jeg veksler veldig fra 10 å helt ned i 3 minutter.. hun anbefalte meg å legge meg en halvtime i badekaret å se om det fikk fart på sakene, skal helst være bare 5 minutter i mellom å vare i ca 1 minutt før de vil ha oss inn på føden.......

rart du fikk beskjed om badekar!! For når jeg var på fødselskurs spurte jeg kunne bade i varmt vann i badekaret når jeg hadde vonde veer hjemme før jeg evnt dro til sykehuset...så sa hun att det kunne jeg godt..men da villle det drøye lenger...det virker smertestillende og roer veene fikk jeg høre...hmm...merkelig..eller var det det du mente? å roe de ned? nei..

har funnet ut att på mobilen er det en kjekk stoppeklokke. Bruker du den du og? der er det sånn att jeg kan starte, neste telling, starte neste telling....så det blir alle tellingene kommer bortover..1.2.3.4...ehm..så da blir annenhver telling tiden mellom riene og annenhver rie tiden. Vet det ikke er nødvendig telle rie tiden men greit bruke stoppeklokken sånn. Ellers må jeg ta tiden...stoppe, skrive opp. Starte tiden, stoppe skrive opp..tungvindt da

Skjønte du? (ler av meg selv her)

ORIGINAL: FirstTime

har funnet ut att på mobilen er det en kjekk stoppeklokke. Bruker du den du og? der er det sånn att jeg kan starte, neste telling, starte neste telling....så det blir alle tellingene kommer bortover..1.2.3.4...ehm..så da blir annenhver telling tiden mellom riene og annenhver rie tiden. Vet det ikke er nødvendig telle rie tiden men greit bruke stoppeklokken sånn. Ellers må jeg ta tiden...stoppe, skrive opp. Starte tiden, stoppe skrive opp..tungvindt da

Hahaha, ja jeg skjønte hva du mente, hehe!
Det med badekaret, det funker faktisk, gjorde det når jeg skulle føde sist også, å det hjelper å få større åpning + at det kan forsterke riene, hjalp sist hvertfall!
Nei har ikke sånn stoppe klokke på den mobilen jeg har nå, hadde det før.. så jeg må sitte her med penn å papir =)

Lintius:Penn og papir..usj da....du burde fått dei ei stoppeklokke..men litt sent ut kjøpe nå..hehe....ellers er det vel klokke på pc kanksje...stoppeklokke..tenke tenke...sjekke..nei så dårlig ut...

Jasså ja så badekar funker asa...så når tiden min kommer og det værstingsmertene setter til så stopper jeg det ikke opp ved å pluppe nedi assa...aki! :)

Lintius:Penn og papir..usj da....du burde fått dei ei stoppeklokke..men litt sent ut kjøpe nå..hehe....ellers er det vel klokke på pc kanksje...stoppeklokke..tenke tenke...sjekke..nei så dårlig ut...

Jasså ja så badekar funker asa...så når tiden min kommer og det værstingsmertene setter til så stopper jeg det ikke opp ved å pluppe nedi assa...aki! :)

Nei det tror jeg ikke at du gjør, det kan jo selfølgelig sikkert være individuelt det også, men det har hvertfall hjulpet på meg, begge ganger... får mer å mer sterke rier nå + oftere

Jeg har lest det samme, at badekaret kan dempe riene.

ORIGINAL: linitus

Hei

rart du fikk beskjed om badekar!! For når jeg var på fødselskurs spurte jeg kunne bade i varmt vann i badekaret når jeg hadde vonde veer hjemme før jeg evnt dro til sykehuset...så sa hun att det kunne jeg godt..men da villle det drøye lenger...det virker smertestillende og roer veene fikk jeg høre...hmm...merkelig..eller var det det du mente? å roe de ned? nei..

Fader, Ragnhildmor skal du få før meg..............nå blir jeg skikkelig deppa, men stå på dette går bra, så lenge du holder mannen borte fra lyst gassen!

Det høres nok ut som at det er noe på gang Jah... [:D]

Hvordan går det, Ragnhildmor?? Jeg hadde det også som deg, men de stoppet etter fem timer... så nå går jeg bare og venter på at det skal starte igjen... 

Back
Topp