Æ kjenne det! Æ kjenne det!! :D

Mialille

Forumet er livet
Nu kjenne æ spark på utsida. 
Har vært litt sånn i tvil de siste dagan, men nu e æ sikker!
Og for øyeblikket så e det disco i magen min. :)

HERLIG!! :D
 
Så kult:) eg og vil kjenna det utenpå;)
 
Gratulere så masse!

det er jo fantastisk! :)
 
så fantastisk =) jeg kjenner masse liv innvendig, gleeder meg til å kjenne det utpå magen  :D
 
Så herlig:)
 
Så hærlig emoticon  Fikk beskjed av jm på ul at jeg ikke kunne regne med å kjenne noe ordentlig spark før etter 20 uker, da morkaka? (tror det var det ho sa) Lå foran som en pute!!!
SÅ får smøre meg med tålmodighet her. Men kjenner små ilninger når h*n turner og er akrobat der inne :D
 
så gøy! gleder meg til jeg også kan kjenne det utapå :)
 


Tina_81 skrev:
Så hærlig emoticon  Fikk beskjed av jm på ul at jeg ikke kunne regne med å kjenne noe ordentlig spark før etter 20 uker, da morkaka? (tror det var det ho sa) Lå foran som en pute!!!
SÅ får smøre meg med tålmodighet her. Men kjenner små ilninger når h*n turner og er akrobat der inne :D


Æ hadde morkaka føran med første, og æ kjente ikke spark før i uke 20. Kjente det utenpå i uke 22, sås temme nok det jm sa. ;) 
 
Det e jo så artig. :)
 
Så hærlig !!

Gleder meg masse til jeg også begynner å kjenne liv <3
Har kjennt noen små "boblinger", men de har vært veldig svake, så blir litt i tvil om hva det er jeg egentlig kjenner  


Det er vel stor forskjell på hver enkelt, og om man er 1.gangs gravid eller 2. men hva er egentlig det mest vanlige når man er gravid for første gang?


 


LilleGull90 skrev:
Så hærlig !!

Gleder meg masse til jeg også begynner å kjenne liv <3
Har kjennt noen små "boblinger", men de har vært veldig svake, så blir litt i tvil om hva det er jeg egentlig kjenner  


Det er vel stor forskjell på hver enkelt, og om man er 1.gangs gravid eller 2. men hva er egentlig det mest vanlige når man er gravid for første gang?



Det står under uke 18 på babyverden sine ukesoppdateringe, at du da kan begynne å kjenne. Men det e jo så individuelt. Nån kjenne tidlig andre ikke. Kommer ann på livmora di, morkaka di. Så æ trur ikke det e nåkka fasitsvar der.. 
Men det starte nok som bobling. :) Så kanskje du kjenne nåkka snart da? :) 
 
Ja, det finnes vel ikke noe fasit svar på dette.. håper jeg kjenner noe snart <3
Man blir jo nesten litt bekymret når man ikke kjenner noe og flere andre som er ca like langt påvei kjenner bevegelser 

Men får vel bare smøre meg med tålmodighet :)
....man blir jo så fort engstelig også når det er første gang man opplever noe så vidunderlig som ett svangerskap <3
 


LilleGull90 skrev:
Ja, det finnes vel ikke noe fasit svar på dette.. håper jeg kjenner noe snart <3
Man blir jo nesten litt bekymret når man ikke kjenner noe og flere andre som er ca like langt påvei kjenner bevegelser 

Men får vel bare smøre meg med tålmodighet :)
....man blir jo så fort engstelig også når det er første gang man opplever noe så vidunderlig som ett svangerskap <3


Første gangen min kjente æ ikke før i uke 20.. Fikk vite i uke 18 på ultralyd, at æ hadde morkaka foran, så det va derfor æ ikke hadde kjent nåkka da, og det kunne enda gå ett par tre uke før æ klarte å kjenne nåkka.. Og det stemte jo.. :) Æ kjente det som sagt i uke 20, og i uke 22 kjente man det på utsida. :) 
 
Okei !

Tusen takk for svarene :) Beroligene <3
Nå gleder vi oss til UL den 6.februar !

 


LilleGull90 skrev:
Okei !

Tusen takk for svarene :) Beroligene <3
Nå gleder vi oss til UL den 6.februar !

 

Væresegod. :D
 


nemoen skrev:
Så kult:) eg og vil kjenna det utenpå;)


me too :-D
 
Jeg også!! :-D kjente det første gang utenpå i dag :-D var så koslig å rart at jeg nesten begynte å grine :-p hadde pause og hadde da akkurat vært på tur på jobb (barnehage) å stressa å bært litt vell mye, så det var litt ekstra godt <3>
 


*LilleSpire<3* skrev:
Jeg også!! :-D kjente det første gang utenpå i dag :-D var så koslig å rart at jeg nesten begynte å grine :-p hadde pause og hadde da akkurat vært på tur på jobb (barnehage) å stressa å bært litt vell mye, så det var litt ekstra godt <3>


DET skjønne æ. :) Og det e jo så herlig å kjenne det. Selv om det ikke e nåkka sterke spark enda, så e det herlig.. Og treng ikke stresse med de sterke sparkan heller.. For det blir det tidsnok. :P 
 
Back
Topp