Æ KAN BAKE

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Eg er veldig flink å baka:

Eg kan bake Sjokoladekake
Eg kan bake Banankake
Eg kan bake suksesskake
Eg kan mange kaker

Og eg kan bake baby

EG ER GRAAAAAAAAVID  

Og eg flytter herved inn til dere

ORIGINAL: Aline

Ja, der kan du se... Det nytter å være flink til mange ting!!! [;)][:D][:D]

Gratulerer så masse, og velkommen inn hit!!

Jaaaa det skal eg lova deg[:D][:D][:D] Tusen tusen takk og gratulerer med din nydelege sønn[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Svartengel

Ja, der kan du se... Det nytter å være flink til mange ting!!! [;)][:D][:D]

Gratulerer så masse, og velkommen inn hit!!

Jaaaa det skal eg lova deg[:D][:D][:D] Tusen tusen takk og gratulerer med din nydelege sønn[:)][:)][:)]

Takk!! Merkelig at lille karen skal bli storebror alt... Lurer litt på hva jeg har gjort innimellom..... [:D][:D][;)][;)]

Du har baka du også[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Gratulerer med den lille[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Chumalunga

YES!! Jeg visste det!!!!!! Jeg har jo sagt hele tiden at vi skulle fortsette å følges ad, så da jeg fikk positiv test var jo veien lagt for deg også!!!! Åååå så glad jeg ble nå, gratulerer så mye!!!!!!

Ja og du hadde rett[:D][:D][:D][:D] Men eg har termin før deg visst[8|][8|]  Tusen takk for at du trudde på meg og sendte meg babystøv og stork til meg[:D][:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Jeg får flere forskjellige terminer, avhengig av hvilken kalkulator jeg bruker, og om jeg regner fra 1 mens dag eller fra dato for befruktning. Jeg har hatt 33 dagers sykluser i det siste, så jeg regnet utfra det, og dato for befruktning den 22. Men det må nok uansett justeres litt etterhvert, og jeg kommer meget mulig til å føde litt før temindatoen uansett, så den tar jeg med en klype salt. Hvordan regnet du?  Skal forresten til UL den 18, kanskje vi lander på en dato da.

Uansett, SÅ koselig å ha deg med her, og nå slipper jeg å holde av plassen din mer!![:D]

Eg har rekna frå siste mensen, med 32 dagars syklus. Men det stemmer ikkje helt, hadde sex onsdag 20mai, veit at egget løsna 21mai og 23 mai hadde eg festesmerter.... (da var sinnsjuke kramper laurdags morgen) Men eg rekna ut frå siste blødningsdag og så får eg snakke med legen. Skal ringe han på mandag, pga uvi og tranebær tabletter. Og så er eg så svimmel, at blodtrykket mitt bør sjekkes trur eg.

nei men så gøy svartengel!!!!!!!!! Så utrolig koselig at du også kommer inn hit[:)][:)][:)][:)] håper du får et FLOTT svangerskap!![:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Amaryllis

nei men så gøy svartengel!!!!!!!!! Så utrolig koselig at du også kommer inn hit[:)][:)][:)][:)] håper du får et FLOTT svangerskap!![:)][:)][:)][:)]

Tusen takk[:D][:D][:D][:D]

ååååååååå sååå gøy [:)][:)][:)][:)][:)]
nei nå blei jeg veldig glad altså.. [:)] så koselig, dette fortjener du [:)]
velkommen inn hit og GRATULERER SÅÅÅ MYE MED SPIRA

ORIGINAL: *MillaSkalFåBejbis*

Åhhhhhh så trivelig!!!!!=D=D=D
Grattis masse masse masse Svartengel=)=D

Tusen takk[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: t0mmelise

ååååååååå sååå gøy [:)][:)][:)][:)][:)]
nei nå blei jeg veldig glad altså.. [:)] så koselig, dette fortjener du [:)]
velkommen inn hit og GRATULERER SÅÅÅ MYE MED SPIRA

Tusen tusen takk[:D][:D]

WEEEEEEE Ka kjekt at du fulgte oss inn hit også!!!!! Håpet veldig å komme i terminklubb som deg da jeg dukket opp på før svangesrskapet!! Gratulerer så masse med spiren i magen!! gleder meg til å bli bedre kjent med både deg og alle andre her! 

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

WEEEEEEE Ka kjekt at du fulgte oss inn hit også!!!!! Håpet veldig å komme i terminklubb som deg da jeg dukket opp på før svangesrskapet!! Gratulerer så masse med spiren i magen!! gleder meg til å bli bedre kjent med både deg og alle andre her! 

Så flott sagt[:D][:D][:D] Eg glede meg til å bli kjent med dere også[:D][:D][:D][:D]  Kjempekoseleg at me havna på same forum ja[:D][:D][:D]

ORIGINAL: slikkepinn

Gratulerer med bakverket, eller bollen(e) som skal heves først og fremst! [:D][:)] Kjempestas at du kunne komme inn hit. 

Ja eg er stolt no[:D][:D][:D][:D][:D] Tusen takk[:D][:D] Eg håpet at eg skulle kom hit til dere [:)][:)][:)][:)]

Har sneket litt på deg, Chuma og andre på FS, selv om jeg ikke har vært aktiv der på en stund. Bare gøy å se at dere får positiv test. Gleder meg på deres vegne, og håper det blir kjekt å være her. [:)]

Du er så herleg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Svartengel

Har sneket litt på deg, Chuma og andre på FS, selv om jeg ikke har vært aktiv der på en stund. Bare gøy å se at dere får positiv test. Gleder meg på deres vegne, og håper det blir kjekt å være her. [:)]

Du er så herleg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Å. Isåfall er jeg ikke den eneste som er det. Når har du termin, forresten?

Er mange herlege snupper her[:D][:D][:D] 12 februar ca[:)][:)][:)]

Masse gratulerer med baby i magen! Og velkommen til oss [:)]

ORIGINAL: Citobi

Masse gratulerer med baby i magen! Og velkommen til oss [:)]

Tusen takk[:)][:)]

Back
Topp