Æ har visst ....

Elenia

Gift med forumet
... ei SURA idag... skrik å skrik å skrik....vil ikke sov... muli ho e overtrøtt da... ho har d me å søvn før frustrerte fruer, førr da ska d vær ro i heimen [8D]

Hvor har ho fått ALT det håret fra? [:D]
Helt imponert jeg....

ORIGINAL: CamillaN

Hvor har ho fått ALT det håret fra? [:D]
Helt imponert jeg....

må ikke spørr..  ingen i min familie har hatt så MYE hår førr... heller ikke sett noen babyer me så mye hår....

Ho e jo bare helt skjønn med den hårmanken.....[:D]

Sure unger er gjengangere her for tiden![&:] Min har blitt blidere syns jeg, så det kan jo være tenner hun har så lyst på [:)]

ORIGINAL: Jaggumeg

Sure unger er gjengangere her for tiden![&:] Min har blitt blidere syns jeg, så det kan jo være tenner hun har så lyst på [:)]

D va d æ å tenkte på.... men klar ikke å se nåkka.... så ikke vet æ... ho har været litt sutrat di siste dagan...

ORIGINAL: Elenia

ORIGINAL: Jaggumeg

D va d æ å tenkte på.... men klar ikke å se nåkka.... så ikke vet æ... ho har været litt sutrat di siste dagan...

Nei, det er jo ikke så enkelt det der. Jeg kom ikke så lett til i munnen til Gaboroil, men han var syteklage ganske lenge før jeg så synlige tegn til tenner. Er hun sikloman?

ORIGINAL: mamma88

Er ikke moro med sure unger[>:] Sunnvia er blid nesten hele dagen hu[8D]

Erika e åsså blid hele tia.. deffør e d så uvant når ho skrik... men nu sov ho nu endeli... litt fruktpure på smokken gjør susen  [8D]

Back
Topp