Æ e rystet! :)

Mialille

Forumet er livet
Æ bada Julie i sted, for ho begynte å bli trøtt. Og mens vi bada, så kom den heeeeerlige latteren hennes igjen. Og selvfølgelig, så e ikke pappa'en hjemme. *håpe på ny latter på tirsdag når han e hjemme*

Men ikke bare det. :)
Vi kosa, og ho sovna. Og ho sover enda. Ho bruke å våkne når æ legg ho i senga, for ho bruke ikke å være enig i at ho skal i seng så tidlig. :P
Tru om ho har tadd natta nu? :)

ååååå, gleder meg til mathias begynner å le!!! er på vei av og til virker det som![;)] håper hun ler igjen når pappaen er hjemme da!! og krysser fingrene for at hun sovner for natta nå! Er DEILIG med litt voksentid om kvelden - synes jeg[:)]

Ehm.. Der e ho våken igjen. :P
Men ho ligg enda i senga. :)
Æ satt uroen på, som ho bruke å sovne av.
Kanskje ho sovne igjen da. :)

Min lille elsker og å bade, og blir døsig av det. Tror det fungerer litt som sovemedisin på de om de allerede er litt trøtt. Apropo soving.. kom hjem her, og småen grein, og mannfolket tok ham opp og bar han bort i sofaen hvor han la seg ned med bebisen på brystet - og nå fem minutter senere ligger de og snorker begge to!! Så mye for å se fotballkamp da! *fnis*

ORIGINAL: Macette

Min lille elsker og å bade, og blir døsig av det. Tror det fungerer litt som sovemedisin på de om de allerede er litt trøtt. Apropo soving.. kom hjem her, og småen grein, og mannfolket tok ham opp og bar han bort i sofaen hvor han la seg ned med bebisen på brystet - og nå fem minutter senere ligger de og snorker begge to!! Så mye for å se fotballkamp da! *fnis*

Hihi.. :)
Gutten trengte nok bare litt kos før natta. :)

Jo men det er rart med det.. om han er grinete og jeg legger han på brystet mitt, så roer han seg ikke like godt.. Bare faren som får det skikkelig til! Sikkert fordi han en litt "større" enn meg - som en stor myk varmeflaske kanskje[:D]. Men nå tror jeg at jeg må vekke han her (mannfolket)så han får sett fotballkampen! Forsøker vi å legge ham i sengen (småen altså) så sover han noen minutter, og så vokner han og griner.. I dag har han vært veldig sutrete ( jeg spiste taco igår, såkanskje det som er årsaken) så jeg var dausliten da mannfolket kom hjem idag og måtte bare dra til foreldrene mine og låne badekaret! Og nå tror jeg søren meg at jeg skal pumpe meg og så ta et glass med rødvin!!!!!![:)] Så får jeg gi flaske til småen og legge han i sengen etterpå. Hvilken uro har du forresten til småen? Den med sånn prosjektor som lager lys i taket?

ORIGINAL: Macette

Jo men det er rart med det.. om han er grinete og jeg legger han på brystet mitt, så roer han seg ikke like godt.. Bare faren som får det skikkelig til! Sikkert fordi han en litt "større" enn meg - som en stor myk varmeflaske kanskje[:D]. Men nå tror jeg at jeg må vekke han her (mannfolket)så han får sett fotballkampen! Forsøker vi å legge ham i sengen (småen altså) så sover han noen minutter, og så vokner han og griner.. I dag har han vært veldig sutrete ( jeg spiste taco igår, såkanskje det som er årsaken) så jeg var dausliten da mannfolket kom hjem idag og måtte bare dra til foreldrene mine og låne badekaret! Og nå tror jeg søren meg at jeg skal pumpe meg og så ta et glass med rødvin!!!!!![:)] Så får jeg gi flaske til småen og legge han i sengen etterpå. Hvilken uro har du forresten til småen? Den med sånn prosjektor som lager lys i taket?

Her roe ho seg ned både til meg og pappaen. :) Men så e han borte arna hver uka, så ho e jo vant til at det bare e meg.
Vekk gubben du. :P Fotballkamp e viktig. :P
E nok derfor han e urolig ja. Men det går over. ;)
Ååååå.. Badekar, det skulle æ ønske at æ hadde. Tenke at det va nok godt med et bad ja. :)
Ja, det e sånn prosjektor. Og flere melodia på den, og nåkka dur som går i ring. :) Ho e veldig glad i den ene melodien.

Men nu hørte æ at det va litt arbeid til meg. :P Ho bæsja. :P

Ja var herlig  med et bad! Særlig siden jeg har begynt å få bryst betennelse igjen! Skal kjøpe meg en sånn uro jeg og. Er så mange her inne som skryter av de!

Anbefales. ;)

jeg gleder meg til lille Leah begynner å le, ho er 3 mnd i morgen.

Leah har også badet i kveld og nu ligger ho i senga å sover, la seg kl 20.15.

Back
Topp