Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo drikke batteri så lenge du ikke drikker for mye av det. Men er selv kjempe sugen på spekemat.Kjenner jeg har skikkelig lyst på haugpølse. Og ikke minst en stor iskald boks med battery!! Har såååå lyst på flere som har det sånn?
Ble en battery i går ja men det værste er jo at jeg vil ha mer, har drømt om det i hele nattDu kan jo drikke batteri så lenge du ikke drikker for mye av det. Men er selv kjempe sugen på spekemat.
Fetaost er trygt så lenge du velger de i lakeJeg har sååå lyst på fetaost bruker å koke grønnsaker å ha fetaost sammen med. Men nå kan jeg ikke det.. Ellers er jeg så kvalm at det er jo minimalt som har frista til nå. Blir nok verre når det nærmer seg jul. Å fenalår er overalt i butikken. Husker jeg fikk det etter fødsel sist. Tålte det ikke! Ble så dårlig i magen. Så ble sittende på do. Så blir nok ikke pakka i fødebagen heller
Fetaost er trygt så lenge du velger de i lake
Mulig noen av de også er trygge så lenge de er av pasteurisert melk.Oi, kan man ikke spise fetaost som ikke ligger i lake?!
Mulig noen av de også er trygge så lenge de er av pasteurisert melk.
http://www.matportalen.no/rad_til_s...dre_og_personer_med_nedsatt_imunforsvar_spise