Æææ! !

frk.1992

Betatt av forumet
Kjenner jeg har skikkelig lyst på haugpølse. Og ikke minst en stor iskald boks med battery!! Har såååå lyst på:eek: flere som har det sånn?
 
Mhm... lyst på spekeskinke og fenalår og øl og vin og blåmuggost og... Ja egentlig alt jeg ikke har lov å spise eller drikke :p
 
Hehe ja :p
Var på biltur her om dagen å fikk akutt lyst på appelsinjuice noe jeg sjeldent drikker fra før :p Ble en pit stop på butikken da :)
 
Huff, endte på butikken og kjøpte battery. Drikker veldig sjeldent kaffe så tenker det går bra. Jeg er veldig glad i stranda skinke og det frister veldig det også :p men men, vet ihvertfall hva jeg skal pakke i fødebaggen ;)
 
Jeg har sååå lyst på fetaost :p bruker å koke grønnsaker å ha fetaost sammen med. Men nå kan jeg ikke det.. Ellers er jeg så kvalm at det er jo minimalt som har frista til nå. Blir nok verre når det nærmer seg jul. Å fenalår er overalt i butikken. Husker jeg fikk det etter fødsel sist. Tålte det ikke! Ble så dårlig i magen. Så ble sittende på do. Så blir nok ikke pakka i fødebagen heller :p
 
Jeg har sååå lyst på fetaost :p bruker å koke grønnsaker å ha fetaost sammen med. Men nå kan jeg ikke det.. Ellers er jeg så kvalm at det er jo minimalt som har frista til nå. Blir nok verre når det nærmer seg jul. Å fenalår er overalt i butikken. Husker jeg fikk det etter fødsel sist. Tålte det ikke! Ble så dårlig i magen. Så ble sittende på do. Så blir nok ikke pakka i fødebagen heller :p
Fetaost er trygt så lenge du velger de i lake :)
 
Et lite spørsmål. Jeg jobber mye natt.. Og jeg orker ikke tenke på kaffe nå. Det gikk jo selvsagt mye kaffe på nattvakt før, men kan jeg drikke en boks battery eller redbull i stede, sliter med å holde meg våken uten koffein?
 
Fant denne på matportalen nå :)

4da44751ebb80bb14cc7eb5cb58128ff
 
Back
Topp