ÆÆÆÆÆÆ

T.R.O

Andre møte med forumet

ÆSJ! Har lagt på meg 1kg allerede og er bare 6+1uker.

Da blir jeg vell lik som sist, da vistes det for alle da jeg var 9uker på vei og la på meg totalt 22kg :(

Flere som har lagt på seg allerede?

 
Ikke langt på meg noe enda, gikk opp 13 kg forrige svangerskap.
Men bare blås i kiloene og nyt svangerskapet :)
 
Har vel gått opp 0,5 kilo eller noe, ikke stort:) Gikk opp 28 sist, og har planer om mindre denne gangen:/ Men 1 kilo er jo ikke mye, det er jo sånn vekta kan variere fra uke til uke:)


 
Jeg har også planer om mindre denne gangen, men må ikke legge på meg for mye for tidlig. vil helst ikke at min mor skal vite at jeg er gravid før jeg er klar for å fortelle henne det selv. helst vil jeg ikke si noe før det nermer seg fødsel, men det er jo umulig siden vi bor i samme gate :(
 
Jeg tror jeg ville tatt det helt med ro! Jeg gikk opp 2 kg de første to ukene med Casper. Fra uke 3+3 til uke 5... Samme nå ;) Men gikk bare opp 9kg tilsammen med førstemann ;)
 
Har lagt på meg jeg og.. Gikk opp 32kg sist gang, det skal IKKE skje denne gangen..
 
Vekta mi forandrer seg fra dag til dag... idag veide jeg såklart mer enn jeg har gjort på en stund.. men har ikke vært på do på et døgn heller.. så jeg vet ikke om jeg har gått opp noe...varierer ofte med 1-2 kg stadigvekk jeg... MEN jeg forstår jo at jeg må begynne å trene igjen i følge min lege... "overskudd kom til meg"..
 
Det kommer til å gå opp å ned i starten vettu ;)

Jeg gikk opp 6 kg de første 20 ukene sist, s¨å sa det PANG, Å Tilsammen gikk jeg opp 30 kg!!!

Mista bare 17 av dem ;( ;( ;(

Så nå trener jeg hver dag, å har planer om det frem til fødseln, så lenge formen er til stede :D
 
Akkurat det som har vært hos meg, har ikke trent på kanskje 4 uker pga mangel på tid de første to ukene og de andre to har jeg vært så kvalm at jeg knapt torte gape :(
 
Gått opp 2 kg alt, men vet jeg skal ta det med ro med spisinga så fort kvalmen er over...spiser og spiser for og holde kvalmen unna...

La på meg 30 +- sist...og da begynte jeg ikke og veie meg før i uke 16 :/ Så var nok litt mere trur jeg...

Fikk forferdelig stort barn og...Og det vil jeg helst unngå denne gangen om jeg kan gjøre det med og spise litt mere forsiktig ;)
 
Back
Topp