BIBBI3 Forumet er livet 15 Mar 2008 #21 ORIGINAL: ~Lisbeth83~ på 80 tallet brukte jeg sparkebukse[8D] hihi... ser for meg d å jeg[:D][:D][8D]
ORIGINAL: ~Lisbeth83~ på 80 tallet brukte jeg sparkebukse[8D] hihi... ser for meg d å jeg[:D][:D][8D]
BIBBI3 Forumet er livet 16 Mar 2008 #22 Må bare si at det er lenge siden jeg har sett så mange morsomt kledde folk.. Glemte selvsagt ta bilde av meg selv da.[8D]
Må bare si at det er lenge siden jeg har sett så mange morsomt kledde folk.. Glemte selvsagt ta bilde av meg selv da.[8D]
G #Grusomme Gabriel# Forumet er livet 16 Mar 2008 #23 du juuuuuuuuuuger Irene Vi vil se bilde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BIBBI3 Forumet er livet 16 Mar 2008 #24 Juger ikke... men det var en som tok noen bilder. Skal få ham til å sende dem til meg så får vi se.[;)]
Juger ikke... men det var en som tok noen bilder. Skal få ham til å sende dem til meg så får vi se.[;)]
L *Laila* Forumet er livet 16 Mar 2008 #25 ORIGINAL: Bens mamma Juger ikke... men det var en som tok noen bilder. Skal få ham til å sende dem til meg så får vi se.[;)] Gleder meg til å se ja[8D]
ORIGINAL: Bens mamma Juger ikke... men det var en som tok noen bilder. Skal få ham til å sende dem til meg så får vi se.[;)] Gleder meg til å se ja[8D]
gira Forumet er livet 16 Mar 2008 #26 ORIGINAL: ~~Laila~~ ORIGINAL: Bens mamma Juger ikke... men det var en som tok noen bilder. Skal få ham til å sende dem til meg så får vi se.[;)] Gleder meg til å se ja[8D]
ORIGINAL: ~~Laila~~ ORIGINAL: Bens mamma Juger ikke... men det var en som tok noen bilder. Skal få ham til å sende dem til meg så får vi se.[;)] Gleder meg til å se ja[8D]