Åttitallsfest

BIBBI3

Forumet er livet
Nabolaget samles til åttitallsfest på lørdag..[:D]

Trenger sårt oppfriskning i hva man brukte av klær, sko, hårfrisyre, sminke og annet tilbehør.
Så dere som er gamle nok til å huske åttitallet må slenge inn tips til meg.[8D]

Tror ikke jeg har noe av de gamle klærne jeg brukte på den tiden, så hvor i alle dager finner jeg klær?[8|]

Gå på loppis, bruktbutikker der har de garantert utvalget du trenger[:D]

Jeg hadde rosa Poco Loco genser og en lyseblå Ball genser,
samt en steinvaska dongeribukse med innsydd hvitt stoff i sidene nedover beina.........ser du det for deg[;)]
Også spoiler og palme på hue..............HAHAHAHAHAH!
Det var tider jah[:D][:D]

hihi... jeg husker jeg hadde knallrosa bukse seler av alle ting[8D]

og hvite plastøredobber..
hull i buksene...
Og den oppspraya tupperte panneluggen!

Å guri for en tid!

ååååh, ikke glem de hvite tennissokkene med røde\blå striper på, ,helst uttapå buksa
lyseblå\turkis øyenskygge, lyserosa leppestift og ikke minst krepp-hår[;)]

Tenkte fikse krepphår ja.. og skikkelig grønn-knæsj øyensminke eller no sånt.
Bare jeg får tak i no klær så bli dette moro.
Loppis er det vanskelig å finne, men jeg for høre meg litt rundt om noen har noe på et loft.[;)]

Perm hår med litt krepp i. Hårbøyle [:D] plasikk øredobber, jeg hadde en utrolig stygg blå skinnjakke [:D]. Minner minner [:D] blå øyneskugge og mascara.

Så arig kose deg masse

og du, husk bilde....................[;)]

Det krever jeg som din åttitallskonsulent[;)]

oioi høres artig ut
80-tallet er lissom noe egenarta, uforglemmelig

signerer bare det de andre skriver her og føyer til sko: mokkasiner, joggesko med borrelås eller høyhæla neonfarga sko (det er jo faktisk in nå [:-])

lykke til med å finne klær og sånn, du bare mååååå legge inn bilde assa [:D]
have fun!!!

Oi oi oi, det var jo det jeg ikke ville blitt påminnet... MEN, 80 tallet var ikke det poppis igjen i fjor eller noe? Masse neon og plast? Å grøss og gru...

ORIGINAL: gira

Gå på loppis, bruktbutikker der har de garantert utvalget du trenger[:D]

Jeg hadde rosa Poco Loco genser og en lyseblå Ball genser,
samt en steinvaska dongeribukse med innsydd hvitt stoff i sidene nedover beina.........ser du det for deg[;)]
Også spoiler og palme på hue..............HAHAHAHAHAH!
Det var tider jah[:D][:D]

jepp,og gjerne hockeysveis og/ el krøller[8D][:D]

Hmmm.. nå har jeg saumfart loftet, men intet klær å opdprive. Kun nittitallet igjen der oppe.
Aner rett og slett ikke hva jeg skal ha på meg.[:-]

jada det var ett herlig år med utvaska bukser, poco loco eller ball genser, grorud palme, og nyyydelig sminke pluss  lekre plastikk øredobber. husker også at på skolen min var det så in å legge opp buksene med plastikk binders i alle slags farger[8D][:D] mener også å huske at buksene var veeeldig høye i livet, var ikke akkurat low cut der nei, og skulderputer[:D][:D]

Ja, den binders-greia brukte jeg å... haha
Mye som kommer tilbake her nå.

Nå har jeg fått lånt meg ei lys utvaska posedongeribukse av no slag. Skal muligens opp t en nabo å se på utvalg av gensere i kveld el i morra.
Ska høre m søskenbarne mett som e frisør om ho he krepptang.[;)]

Øredobber, hårspray og knallfarge-sminke får jeg kjøpe i morra[8D]

ORIGINAL: Bens mamma

Ja, den binders-greia brukte jeg å... haha
Mye som kommer tilbake her nå.

Nå har jeg fått lånt meg ei lys utvaska posedongeribukse av no slag. Skal muligens opp t en nabo å se på utvalg av gensere i kveld el i morra.
Ska høre m søskenbarne mett som e frisør om ho he krepptang.[;)]

Øredobber, hårspray og knallfarge-sminke får jeg kjøpe i morra[8D]
Husk å ta bilde snuppa,vil se deg i 80 talls mote[:D][:D][8D][;)]

ja du får værsågod legge inn bildet av deg ja, hihi gleder meg til å se[:D][:D]

Blir gøy å se bilde av deg om noen timer,Irene..Hehehe ..Knipse knipse knipse

Jeg husker også bindersene nede på buksa. Buksa sku jo allerhelst være opp på leggen og de hvite tennis-sokkene skulle jo vise . Buksa skulle være 2nr for stor oppe og den skulle man snurpe rundt livet med et bredt belte ...
Så husker jeg vi hadde canada-skjorter: stor-rutete flanell skjorter ...hehe ...
Den "vifta" i luggen var jo et pust, alle hadde tatt permanent-krøller ...hihi ...

Husker dere de der ringene? de som skulle ha svart stein?? Og så sånne armbånd av skinn (Morten Harket)

Levis var jo veldig HOT på 80tallet. .... Lys vid levis,snurpa i livet og binderser nede..hehe ...Og seilersko med snurr....

Jaaa... og så sånne der HenryChois t-shirt med James dean bilder trykt på  og bilder av babyer/babyaper i unaturlige stillinger...med passende tekster ...

hihi... synes jeg ser for meg hele gjengen![:D]

på 80 tallet brukte jeg sparkebukse[8D]

Back
Topp