Åssen ...

så koselig at dere tenker på oss også :)
 jeg er her hver dag og sjekker, klarer heller ikke å forlate dere, dere er en virklig fin gjeng her og gleder meg til høsten da det blir mange pos tester :)

formen min er blitt noe bedre, ikke hatt vondt i hodet idag. men er sykemeldt tom 17 aug.
ja den varmen har ikke akkuratt gjort det lettere nei, men skal vist bli kaldere nå, så det er deilig.

ellers så har jeg vært hos jordmor idag, fikk hørte på hjerte til den ene ihvertfall for den andre lå bak den ene tvilling så var vanskelig å få inn hjerte på den, men den vi hørte slo 160 slag så det var veldig bra.

ORIGINAL: * Bobbo *

Er så koselig å lese at det går bra med alle. [:)]
Og vi kommer etter en etter en.

signerer! Og er så flott at dere fortsatt stikker innom[:)]

Dytter denne opp litt jeg, tilfelle alle ikke har sett den.
Og vil skrive en liten oppdatering. [:)]

Her går alt fint...har både vært til lege på kontroll og på UL på fertilitetsklinikken...alt så bra ut og vi fikk høre og se hjertet. Det var en fin opplevelse. Formen er fin foruten at jeg er trøtt og har veldig lite energi, men skal ikke klage[:D] 

Prøver å henge med på trådene så godt det lar seg gjør, men er desverre ikke så mye inne på babyverden lengre. Hverken her eller i mars forum, men skal alltids stikke innom en tur å se hvordan det går med dere alle nå fremover. Det blir jo høst babyboom da...dette skal bli gøy[:D]

Back
Topp