Åssen ...

*Bobbo*

Forumet er livet
... går det med miraklene våre da? ( Ronjas mamma, Somine, Snopeguri og Jente80 )
Og alle de andre som er gravide? ( Apple, Katey, Babytutta, Litolus, Marianne1, MissSunshine, tm2306, Twinanne, hegemw, Hege1, Guria, BabyT, po, Pikolino, Vilsågjerne, Nøsste, Jane2, Sylvana, Sess1976, Sarah og Marthine. )
Håper ikke jeg har glemt noen, tok det ut fra oversikt over nåværende statuser.

Holder dere ut i varmen?

Ikke lenge til det blir litt action her inne igjen nå.
Mange som starter opp til høsten, og da blir det Høst-babyboom her inne. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: ElinR

tror dessverre jente80 mistet for en stund tilbake[:(][:(]

Huff det viste jeg ikke. [:(]

Heisann.......det går ganske bra. Men det er ekstremt varmt,så jeg drikker mye. Var på min første svangerskaps kontroll hos legen i dag. Det var ganske greit,alle gratulerte meg....fikk med meg mangen brosjyrer og bøker og lese i. Ellers har jeg vært ganske heldig,har sleppt unna kvalme og oppkast. Bare trett og sliten,blir litt ekstra sliten i denne varmen. Kjekt du tenker på oss[:D]
Jeg er her inne rett som det er,klare ikke og gi slipp på dere her inne. Vi har hatt mye kjekke ting i sammen her inne. Delt både gode og vonde ting sammen. Blir spennene nå når mangen begynner på forsøk igjenn,jeg kommer til og følge med dere[:D] klem

Kan ikke forlate dere vett d ....har liksom fått knyttet ett strekt bånd her på assister befrukting,med alle i sammen[:D]

ORIGINAL: Nøsste

Kan ikke forlate dere vett d ....har liksom fått knyttet ett strekt bånd her på assister befrukting,med alle i sammen[:D]

Synes det er utrolig koselig at dere titter innom. [:)] 
Er jo her alt startet, så det blir liksom hjem.

Så kjekt å lese at det gikk bra på første kontroll, må komme innom å oppdatere oss da.

Må jo følge med hva dere driver med jenter, må vel si at det er et veldig godt klima her inne, og her greier man lettere å holde styr på jentene også, en kjempegjeng er dere jenter. Liker dette forumet best.

Hm...litt sikker på om jeg vil snakke om formen min, hm....diaree idag og noe lettere migrene, ellers så må jeg ringe legen imorgen blir nok forlenget sykemeldig på 50% på meg, håper han ikke finner ut at han skal sykemelde meg helt da. Ellers så er det en lur etter jobben hver dag nå. Dersom jeg ikkeligger rett ut fra før, men for se hvordan dette går. Skulle jo bli i bedre form nå, har jo passert 14 uker.

Men det viktigste er jo at den lille vokser godt da og ligger før sin tid, dette betyr j at den har det bra der inne.

Fin tråd Bobbo, lurer sånn på åssen det går med alle jeg og. [:)]

Hei.[:D]

Hærlig med sol og sommer.[:D]

Med meg er alt bare bra. Er nå ni uker på vei[:D][:D]
Formen er bra, bare litt trøtt og sliten.
Men nå gleder jeg meg veeeeeeldig til neste uke, da kan jeg ringe inn på sykehuset for ultralyd. De har hatt ferie i flere uker men er heldigvis tilbake fra mandag. Skal bli så godt å få se og høre.[:D] Føler at jeg kan slappe litt mer av da.
Dette er vidunderlig.[:D][:D][:D]

Å, så morro å høre!! Men ønsker deg BEDRE FORM Twinanne!! [:)]

Dere må oppdatere oss her inne om Ul resultater o.l og da!!

ORIGINAL: ElinR

d er så kosli at dere gravide ikke forsvinner fra oss[:D][:D][:D][:D] kommer ikke jeg til å gjøre heller NÅR jeg blir gravid[:)]

eg forsvinner aldri elinR[:)]

koselig tråd * Bobbo*

eg har det bra selv om det er skikkelig varmt. drikker masse vann og spiser ofte. eg e så sinnsykt sulten om dagene, selv om eg e uggen sånn innimellom. men har ikke så mange plagsomme symptomer så eg kan ikke klage[:D]

No e vi klar til å gå på byn her. løper ned i taxien no

Håper dere alle har det bra her inne.

stor klem fra meg

ORIGINAL: Sola1979

Å, så morro å høre!! Men ønsker deg BEDRE FORM Twinanne!! [:)]

Dere må oppdatere oss her inne om Ul resultater o.l og da!!

Greit, er litt bekjeden der skriver det meste i dagboken, men da kommer oppdatering her også. Den store UL er 12.august, så da kan det jo bli bilder og så skal jeg fortelle dere en hemlighet dersom legen vil fortelle meg den hemligheten da. Er ikke så hemlig på det her i gården om det blir jente eller gutt, men de har jo tat feil av kjønn på ul i uke 16 før da.

ORIGINAL: Sola1979

Fin tråd Bobbo, lurer sånn på åssen det går med alle jeg og. [:)]

Er jo ikke så ofte inne å sniker på terminklubbene, så da synes det passet
fint med en sånn tråd. Så vi vet åssen det går med dere.

JA, dere må komme inn her å oppdatere oss når dere har vært på ul.
Gjerne med bilder. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

... går det med miraklene våre da? ( Ronjas mamma, Somine, Snopeguri og Jente80 )
Og alle de andre som er gravide? ( Apple, Katey, Babytutta, Litolus, Marianne1, MissSunshine, tm2306, Twinanne, hegemw, Hege1, Guria, BabyT, po, Pikolino, Vilsågjerne, Nøsste, Jane2, Sylvana, Sess1976, Sarah og Marthine. )
Håper ikke jeg har glemt noen, tok det ut fra oversikt over nåværende statuser.

Holder dere ut i varmen?

Ikke lenge til det blir litt action her inne igjen nå.
Mange som starter opp til høsten, og da blir det Høst-babyboom her inne. [:)][:)][:)]

Morsom du Bobbo [:D] Hvilken varme? Har 11 grader og yr, så kan ikke si jeg sliter med at det er for varm, nei [;)]

Ellers går det fint her. Sliter jo med kvalmen og trøtheten, men det er jo ikke unaturlig i første trimester. Er jo bare et tegn på at den lille i magen har det fint [:)] Er 10 uker idag, og det betyr at knøttet har steget i gradene fra embryo til foster [:)]

Imorgen skal vi vaske leiligheten og bilen + begynne å pakke til ferien. Fredag kjører vi til Alta en tur. Skal i bryllup der i helga; grillfest fredag og vielse og bryllupsfest på lørdag. Gleder meg! Er en kamerat og kollega av mannen som skal gifte seg. Søndag setter vi kursen mot Støren via Finland og Sverige. Blir vel en overnatting på vei ned, så vi er fremme mandag kveld. Gleder meg til å komme meg litt bort fra bygda. Kunne slippe magen ut uten å få spørsmål [;)] I løpet av de to ferieukene vi skal ha skal vi også fortelle til svigerbestemor at hun skal bli oldemor. Gleder oss! Når vi kommer hjem igjen fra ferien er de 12 ukene passert [:D]

ORIGINAL: babyT

Morsom du Bobbo [:D] Hvilken varme? Har 11 grader og yr, så kan ikke si jeg sliter med at det er for varm, nei [;)]

Ellers går det fint her. Sliter jo med kvalmen og trøtheten, men det er jo ikke unaturlig i første trimester. Er jo bare et tegn på at den lille i magen har det fint [:)] Er 10 uker idag, og det betyr at knøttet har steget i gradene fra embryo til foster [:)]

Imorgen skal vi vaske leiligheten og bilen + begynne å pakke til ferien. Fredag kjører vi til Alta en tur. Skal i bryllup der i helga; grillfest fredag og vielse og bryllupsfest på lørdag. Gleder meg! Er en kamerat og kollega av mannen som skal gifte seg. Søndag setter vi kursen mot Støren via Finland og Sverige. Blir vel en overnatting på vei ned, så vi er fremme mandag kveld. Gleder meg til å komme meg litt bort fra bygda. Kunne slippe magen ut uten å få spørsmål [;)] I løpet av de to ferieukene vi skal ha skal vi også fortelle til svigerbestemor at hun skal bli oldemor. Gleder oss! Når vi kommer hjem igjen fra ferien er de 12 ukene passert [:D]

Håper det kommer litt sol og varme opp til deg snart. [:)]
Må du kose deg masse i bryllup, og med ferie.

Og gratulerer med 10 uker. [:)]

Hei hei dere. Takk som spør Bobbo, du er så søt og omtenksom. Med meg går alt bra, har svært få symptomer (skulle faktisk ønske jeg kjente mer til det..) Hcg tatt i forrige uke viste at alt var bra, også tok jeg en denne uken for å se om det fortsatt stiger. Får svar til mandagen.. Ellers så er det VARMT ja, men det er deilig. Bare koser meg, under parasoll og drikker liter på liter med vann.

Gleder meg til å følge dere gjennom deres neste forsøk. Håper så inderlig at det klaffer for dere andre snart også. Jeg sa allerede i våres at 2008 skal være året vi blir gravide her inne, og det holder jeg fortsatt på. Dere SKAL komme etter, det har jeg bare bestemt det[:D]
 *bobbo*; jeg krysser så fingre og tær og alt som skal til for at det blir deres tur med det lille frysemirakelet deres og kommer helt sikkert til å være like på tuppa for din del som jeg var for min del når du starter opp[:)]

Stor og varm Sarahsommerklem

hei.. er innom her å ser hvordan det går med dere titt og ofte.. krysser fingrene for dere alle sammen.. [:)]
Med miraklet mitt går det bare bra, 5 uker igjen og jeg skal ikke legge under en stol at jeg er lei og utålmodig etter å få treffe lille gutten vår[:)] særlig i denne varmen som har vært er det ikke bare enkelt og være høygravid[&:] skal bli godt å bli ferdig[;)]
Håper babyboomen som har vært her inne fortsetter, er så moro å se at det klaffer for så mange av dere!!! Lykke til![:)]

ORIGINAL: Sarah

Hei hei dere. Takk som spør Bobbo, du er så søt og omtenksom. Med meg går alt bra, har svært få symptomer (skulle faktisk ønske jeg kjente mer til det..) Hcg tatt i forrige uke viste at alt var bra, også tok jeg en denne uken for å se om det fortsatt stiger. Får svar til mandagen.. Ellers så er det VARMT ja, men det er deilig. Bare koser meg, under parasoll og drikker liter på liter med vann.

Gleder meg til å følge dere gjennom deres neste forsøk. Håper så inderlig at det klaffer for dere andre snart også. Jeg sa allerede i våres at 2008 skal være året vi blir gravide her inne, og det holder jeg fortsatt på. Dere SKAL komme etter, det har jeg bare bestemt det[:D]
*bobbo*; jeg krysser så fingre og tær og alt som skal til for at det blir deres tur med det lille frysemirakelet deres og kommer helt sikkert til å være like på tuppa for din del som jeg var for min del når du starter opp[:)]

Stor og varm Sarahsommerklem

Tusen takk, Sarah.
Håper virkelig det klaffer selv denne gang. [:)]

Stor klem.

Hei hei, kjekk tråd[:D] Er innom dere å sniker ofte[:)]

Varmen går nesten fint, har ferie, så kan gjemme meg og late meg når det er så varmt[:)] I dag og i går har det "bare" vært noen og 20 grader, så det er deilig...

Ellers går det helt fint, vokser MASSE, tror jeg kommer til å tippe før jeg er i uke 30[&:] Knøttet er ganske livlig, morsomt å se på magen når h*n er på disckotek[:D] Har ingen vondter eller noe, men kan ikke gå i høyhælte sko, for da får jeg vondt[:)] Så i helgen tenkte jeg meg på dans i joggesko[:D]

Sambo er ute, så det er faktisk litt kjedelig å ha ferie[&:] Men jeg er begynt å rydde ut av rommet som skal bli barnerom, pappa kommer i dag og tar alt det tunge, og etter det skal jeg rive[:D] Tapet, innebygde skap, brystning, lister, gulv.... Joho, føler et behov for å ødelegge nå[:D] Sikkert fordi at når jeg er ferdig med det, og sambo kommer hjem, skal vi ha alt nytt[:D]

Har kjøpt 1 body, det er det eneste, så når sambo kommer hjem skal vi på shopping også!! Må kjøpe alle de store tingene da[:D] Og så skal vi på 3D UL[:D] (bare så synd at der er 3 uker til han kommer hjem[:(])

Dette ble en laaang avhandling, poenget er vel at det går helt fint, og jeg nyter å være gravid (utenom kiloene...)
Unner ALLE dere dette, sant og si har jeg nesten dårlig samvittighet for at vi klarte det, og andre ikke[:(] Vi slet vi også, men klarte det tross alt på første forsøk...

Gode klemmer fra Litolus /Babyhåp[:)]

Er så koselig å lese at det går bra med alle. [:)]
Og vi kommer etter en etter en.

Kjempe kosli å hørre kossen da går med alle sammen[:)][:)]

Back
Topp