Åssen vintertpose blir det i år?

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Linnea brukte saueskinnspose i vinter, stor(bred) og god. I år vet jeg ikke om den passer, eller jeg tror minin passer bedre. Men den blir jo for stor for en soft bag[8|] da softbaggene på tvillingvogner er så små[:@]
Så da må jeg i tenke boksen...

Det blir vel ikke noe kos med tjukt saueskinn og dyne for Linnea heller, best å ha beina godt inni en pose innbiller jeg meg.

Men posene er jo så dyre[&o]

Regner med de fleste får brukt de samme posene sine i år også.

Noen tips til gode, deilige, varme, rimlige poser???

simo sin pose er ikke så dyr[:)] og den er veldig god!!!
den hadde vi i fjor og kommer til å bruke i år og!
skal se om jeg finner link[:D]

Har Iglo Troller, og er kjempefornøyd!

voksi classic, samme som i fjor :)

diggggggger den posen :)

ORIGINAL: vw*engel

voksi classic, samme som i fjor :)

diggggggger den posen :)

Mener vi har den samme.
God som gull, så vokser den jo med barnet, så kan jo bruke den i alle fall et par år til.

Jeg har sydd selv, og har dundyne inni. den er veldig god og varm, og det var ikke vanskelig å sy i det hele tatt. (Jeg hadde ikke tatt i en symaskin siden ungdomsskolen) Måtte få tenkehjelp av min mann når jeg skulle sy i glidelåsen.

Er flere her inne som syr på bestilling, og de er billigere enn poser kjøpt i butikk. Alruto mener jeg nicket var på den ene.

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Har voksi urban som kan brukes leeeenge [:)]

jeg å..
den skal i BH og så har jeg sydd om en gammel voksi classic som vi skal ha hjemme..

er å få kjøpt en del slike poser billige på Finn[;)]

Siden mamma skal sy ny saueskinnspose til babyen til søstersen, så blir det nok å bruke saueskinnsposen i år også... Den er såå god[:)]

Kjøpte klassisk voksipose for barnehagebruk via en kjøp/salgside på facebook, den kosta meg 150 kr :)  Jeg skal også sy ny pose til Lilja, med dundyne inni.

Jeg har også sydd min egen med dundyne + at jeg har fått en hjemmesydd en i fleece til å ha inni eller alene avhengig av været[:)]

ORIGINAL: Totenspiren

jeg å..
den skal i BH og så har jeg sydd om en gammel voksi classic som vi skal ha hjemme..

Shit, da får du store pupper om du skal ha en viksipose i BH'n [8D]

ORIGINAL: Babelle

ORIGINAL: Totenspiren

jeg å..

Shit, da får du store pupper om du skal ha en viksipose i BH'n [8D]

ja føler at jeg trenger et lite boost om dagen[8D]

Vi kjøpte Iglo Troller i fjor, med forlengerstykke. Og den varer nok lenge enda. Vi må kjøpe en til nå da[;)]
Kjøpte den på Rudo.

Et lite tips: Vi arvet en Voksi classic som var 14år gammel, og den varmet dårlig. Den var tung og klumpete, og hadde nok gjort nytten sin. Så det er sikkert lurt å ikke kjøpe en veldig gammel brukt Voksi evt. Du kan jo kjøpe ny dyne til da men...

tusen takk jenter for mange gode tips og linker.[:D]
flinke sy damer er dere også. ikke akkurat noe syerske jeg heller. jeg syr hull i bamser med nål og tråd haha....

kunne ikke alle bare brukt en og samme merke da...hadde jo blitt sååååå mye lettere for meg å velge[8|] [8D]

finn.no[:)]

Her kommer jeg bare til å bruker saueskinn og dundyne. evt. ullteppe, om det blir veldig kaldt[:)]
Liker ikke helt disse posene, da ungene blir for varme i dem.
Hadde en tykk dunpose, med noe lammeskinn i til lillebror i fjor, ble så varm at vi bare brukte den 2-3 gange i vogna, og bytta tilbake til dyne igjen[:)]

Loke skal bruke Simo vognposen som han brukte ifjor, den er kjempegod og rimelig.
+ genial med armeen man kan ta ut på den.
(samme pose som Sha linket til over her).

Babyen som kommer i oktober skal bruke skinnposen jeg hadde som baby, den går fint nedi vognbag'en på søskenvogna vi har kjøpt.

Vi har en dunpose og en voksipose.
Kjøpe brukt voksi trenger ikke være så dyrt, jeg kjøpte brukt til tuppa og nå bruker mini den :)

Back
Topp