Åssen type

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Krem/salve bruker dere på stumpen til beisene deres?? Jeg brukte sebamed stelle krem, men hun sår på stumpen så jeg gikk over til Tena barrier cream og hun ble bra på to dager..

Vitapan har blitt brukt med stort hell her. Er veldig fin på vinterkinn også [:)]

Jeg har ikke brukt noen ting annet enn rent vann.

Hvis Filip har sår i stumpen, har jeg tydd til Inotyol.
Men har ikke brukt så mye, for han har vært fin i stumpen.
Prøver å ikke la det gå så lang tid før jeg skifter, for å unngå sår stump.

Vi bruker bare vann, men hvis han blir sår, bruker vi Løveapotekets Barnasalve. Den er super! Retter sårhet med en gang! [:)] (Nå har han bare vært skikkelig sår en gang, da... [;)])

Jeg bruker Dr.Skjelbreds barnesalve som bare blir lagd på apoteket i Moss. Er visst en barnelege som har laget oppskriften - er veldig fin ihvertfall! [;)]

Hun er alltid litt rød inni valkene sine, så jeg bruker a-creme, natusan zinksalve og stellekremen fra aponti. Skal gå til innkjøp av calendula stellekrem fra weleda. Den er suveren. [:)]

Jeg bruker nesten aldri noe, bare vann.. Men har babyline sinksalve på av og til [;)] Våtservietter gjør babisene såre!!!! Jeg vrir de først godt under rennende vann.  

ORIGINAL: Eden

Hun er alltid litt rød inni valkene sine, så jeg bruker a-creme, natusan zinksalve og stellekremen fra aponti. Skal gå til innkjøp av calendula stellekrem fra weleda. Den er suveren. [:)]

Det røde inni valkene kan komme av at man kanskje ikke har fått tørket godt nok der. Jeg sjekker alltid veeeldig nøye etter at han ikke er fuktig mellom valkene.

her går det i A-krem...og vitapan...vakser bare med rent vann[:D]

Back
Topp