Åssen er vekten da jenter??

Emani82

Elsker forumet
Har dere gått opp/ned noe??
 
Har gått opp 1-1.5 kg, mest pga mindre energi til trening vil jeg tro.
 


krumelur skrev:
Har gått opp 1-1.5 kg, mest pga mindre energi til trening vil jeg tro.



Samme som meg.. Beveger meg mest fra sofaen til badet og tilbake;))
 
Ned 1 kg. Har noen kilo ekstra fra før så håper jeg ikke går opp like mye denne gangen som forrige gang (19 kg). Veide 7 kg mindre ved starten på første graviditet.
 
Har gått ned 1,5 kg.
Har vært så kvalm at det er vanskelig å få i seg noe mat. 
 
Jeg har allerede lagt på meg 2 kilo....blææææ..... håper ikke det blir så mye som sist, da la jeg på meg 25 kilo, full i bekkenløsning og kunne ikke bevege meg, men mesteparten var vann, jeg var full i vann og det tok ca ett halvt år etter fødsel før det var borte..... men men, så lenge alt går greit og det er friskt og fint så får jeg vel bare ta med det som kommer :) :)
 
Har ikke turt å gå på vekta.. Men orker ikke stort annet enn å ligge pal på sofaen om dagen så vil tro jeg har gått opp
 
Jeg har gått ned 3 kg. Ligger bare på sofaen og prøver å spise alt jeg kan komme på at jeg har lyst på. Samme skjedde sist, da gikk jeg ned 4 kg i starten. Når jeg kom hjem etter fødselen veide jeg det samme som jeg gjorde på det minste i svangerskapet.. Håper det samme skjer nå. Jeg har noen kilo å gå på..
 
Ikke merket noe forskjell, tror jeg ligger på det samme, eneste jeg har merket det på er boobsa, må på BH shopping en av dagene ja.. Håper ikke det vokser i det samme tempoet hele svangerskapet, da vil jeg få et lite problem.. hehe..
 
1 kg ned, men har en del å ta av :P
 
Jeg veier det samme som før! Relativt tynn jente! 
 
gikk på vekta da jeg fant ut at jeg var gravid. for å ha noe å fortelle legen om hun spurte om startvekt. 86 kg.
har ikke veid meg siden. men veier nok bittelitt mer nå pga en diger cyste på den ene eggstokken.
 
Opp her også .

Egentlig rart, for jeg spiser sunt, jevnlig og 5 måltider om dagen....det holder kvalmen noe unna sammen med seaband som har reddet meg veldig!!!

I allefall.....opp 1 kg....og det føles urettferdig når jeg spiser og trimmer.
 
har gått ned 4 kg , er så kvalm og kaster opp så er nok det som gjør det.
 
Jeg har hverken gått opp eller ned enda :) Jeg spiser som vanlig og trener ikke mer enn at jeg går noen turer i uka.. Jeg har lagt på meg 2 kg siden ungdomsskolen, og selv om jeg tåler å gå opp noen kg, så håper jeg at jeg ikke legger på meg masse under graviditeten. Jeg har jo aldri vært gravid før, så det blir spennende å se :) Noen eser jo litt ut pga vann og..
 
Til nå er jeg godt ned 2-2,5 kilo
Førsta de i familien sa når de fikk vite jeg var gravid var at denne gang ska du opp mist 10 kilo :p
Første gang la jeg på meg 2 kilo (te uke 28)
Andre gang la jeg på meg 3,5 kilo (te uke 39)

 
Jeg har gått opp 4 kg :/ Men når jeg gikk på vekta igjenn i dag hadde jeg gått ned 1 kg så håper jeg går litt mer ned siden jeg har mer en nok fra før. :) Sist svangerskap la jeg på meg 20 kg og det vil jeg helst ikke denne gangen..
 
Veide meg den dagen jeg fikk positiv test, sånn at jeg hadde et utgangspunkt. Og vekten i dag sa at jeg hadde gått ned 300 gram:) Sist gang la jeg på meg 12 kg totalt, men er redd for at med tvillinger blir det flere kg enn det...
 
Har gått opp 1 kg til nå. fra 48,5 til 49.5.. Forrige svangerskap gikk jeg opp 14 kg, så har noen kg igjen kan man si :p
 
Back
Topp