Åssen er formen deres?

Huff. Jeg er kvalm, sliten og svimmel.
Og hodepine! (Normalt?)
Blodtrykk, jern osv normalt.
Er rundt 7-8 uker (ikke vært på ul ennå)

Kan ikke huske jeg var så dårlig sist!

Hva kjenner dere?
Jeg har det på akkurat samme måte og er like langt som deg.
For min del kicket det inn for fullt i går etter treningen og har ikke sluppet taket. Jeg er ganske satt ut av at det kom såpass brått på. Gråt på jobb i dag for jeg var så fortvilet og uforberedt på den sinnsyke kvalmen :crybaby2
 
Egentlig ikke så ille her. Har under hele svangerskapet vært småkvalm, men ikke kastet opp. Er 9+1 i dag og det har vært enda mindre kvalme i dag og i går.
Så jeg skal virkelig ikke klage.
Har murringer, ekstrem sult-følelse, tisser hele tiden og er sinnsykt oppblåst..
 
Jeg er trøtt hele døgnet, utenom fra 21-23:hilarious:
Da nytes en stillestund i stua etter lillegull er lagt:joyful:
 
9+2 i dag og jeg kjenner egentlig ikke noe symptomer :( bare litt trøtt.. redd for MA igjen
 
Bortsett fra å være veldig trøtt har jeg ikke hatt særlig symptomer fra starten. Er 8 uker. Er litt bekymret, men mamma sier det var det samme for henne i alle hennes svangerskap.
 
Ganske dårlig...
kvalm, uvel og utilpass store deler av tiden!
Innimellom får jeg noen gode timer, før det sniker på igjen!
Slitsomt! Straks 10 uler og håper det blir bedre snart :)

Flere som ikke har merket noe bedring rundt 10 uker??
 
Hyperemesis, kviser i ansiktet, varm, klam, uggen, trøtt. :(
 
Har bare mensmurringer. Var sånn når jeg var gravid med sønnen og.
 
Noen dager bedre enn andre, men i hovedsak både sykt kvalm og sliten.. Er 10+5 nå, så håper snart formen bedrer seg
 
8 uker i dag. Er SÅ trøtt! Jeg er helt utmattet, og må sove flere ganger om dagen, kjempekjedelig. Blir veldig fort andpusten, takler ikke fjellturer like godt som vanlig. Puster og peser som en hval.:joyful: Humøret er også veldig ustabilt.. Blir fort såret, lei meg, irritert og stresset. Fått stor mage, skikkelig oppblåst. Har også blitt ganske tett i nesa, må bruke nesespray av og til, aldri gjort før. Håper noe av dette går over snart, jeg har forandret meg så mye:nailbiting:
 
Back
Topp