Åssen er formen deres?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Huff. Jeg er kvalm, sliten og svimmel.
Og hodepine! (Normalt?)
Blodtrykk, jern osv normalt.
Er rundt 7-8 uker (ikke vært på ul ennå)

Kan ikke huske jeg var så dårlig sist!

Hva kjenner dere?

Er kvalm, sliten og trøtt. Irritabel også.
Har hatt en del hodepine. Det har også vært vanlig i tiden omkring menstruasjonen for min del så jeg har konkludert med at det er en hormonell greier den hodepinen..
Er 11+1 i dag og føler meg litt bedre av kvalmen heldigvis.

Kvalme, trøtt/slapp/utmattet, mye hodepine, gravidblære, ligamentsmerter når jeg nyser og vrir meg for fort, småsvimmel..

Er 9+2 med tvillinger.

Mer symptomer enn med lillemor på 8 mnd.

Kvalme, trøtt/slapp/utmattet, mye hodepine, gravidblære, ligamentsmerter når jeg nyser og vrir meg for fort, småsvimmel..

Er 9+2 med tvillinger.

Mer symptomer enn med lillemor på 8 mnd.

Ja mye mer her også..... men har jo en på 8 mnd jeg og... mye hormoner antakelig

Kvalm/oppkast.,trøtt,svimmel til tider, ekstremt trøtt og utmattet og blir veldig fort andpusten og sliten av ingenting.

Nå har jeg fått ørebetennelse og forkjølelse så er nok ekstra trøtt og sliten på grunn av det. Men ellers er jeg veldig utmattet, blir ekstremt fort andpusten og kvalmen styres nok av blodsukkeret om dagen.

Jeg er kvitt kvalmen :happy093og for en glede det er. Må blir jeg bare ekstremt sliten på dagen. Men det holder jeg ut....:happy090

Trøøøøtt og sliten, og puppene er ømme og de klør :happy:

Kvalmebølger gjennom hele dagen... blææ.. var skikkelig ille i mårrest. Tar afipran, B6 og har SEA bond på;) Kun 6+4, så har maaange uker igjen med kvalme. Trøttheten varierer veldig.

den varierer veldig fra dag til dag. noen dager er kvalmen på topp og energien på bunn, og noen ganger glemmer jeg at jeg er gravid.. Tror ikke jeg tør å tro på det faktum at vi er gravide enda... er straks 12 uker :o

Ekstremt trett, litt svimmel og hodepine til tider. 8+0 i dag. Har fått forkjølelse og vondt i halsen og er sikkert litt ekstra trett pga det. Ellers merker jeg ingenting :cool05 veldig likt som mine to forrige svangerskap. :happy:

Her kommer det i plutselige bølger med kvalme og svimmelhet, hver gang minnes jeg om hvor ille det var sist gang, og jeg får en sånn frykt av å skulle gå igjennom det samme igjen at jeg nesten begynner å gråte. Men så går det seg til og så glemmer jeg det litt igjen. Mye trøtt og slapp da, og de siste dagene er det kortere mellom hver kvalmebølge, så tror nesten det er uunngåelig :(

I dag er formen min utrolig bra både mentalt og fysisk. Passe på så jeg ikke jinxer det nå...

Her er det også mange kvalmebølger og ekstremt trøtthet. Når kvalmebølgene kommer blir jeg livredd for at det skal bli like ille som forrige graviditet. Men plutselig slipper de litt. Samtidig har det blitt flere og flere. Medisin fungerer heller ikke. 7 fullgåtte uker snart.

Kvalm/uggen heeeeele dagen, trøtt og bare i elendig form :arghh:

8 uker og kvalmen meldte seg for fullt for halvannen uke siden. Slår meg helt ut morgen og kveld, og er gjennomgående utslitt :( Sliter med å jobbe..

Back
Topp