Åssen er det mulig???

Tja...Ho skjønte det jo når ho kjente spark da...
Og med ustabil mens og opp og ned i vekt fra før så...
Så klart litt rart,men dette er vel faktisk den første sånn historie jeg har lest hvor jeg tror på det!
Og virker jo til at de takla det bra og da!!![:D]

Oj[&:] Det ble jo et "kort" svangerkskap[:D] Men for en herlig gutt[:D]

Hos mange er det psykisk.. De fornekter graviditeten på et sånt nivå at de rett og slett ikke kan se sin egen høygravide mage. Men tja.. Hennes historie er jo faktisk ikke unik. Ei annen norsk dame som ikke fant ut at hun var gravid før i 8 mnd. Hun var ganske overvektig, så veldig uregelmessig mens var vanlig og den var borte i lange perioder, hun hadde ikke kvalme og kjente ikke bevegelser pga alt fettet. Legen hennes oppdaget ved en tilfeldighet at hun var 8 mnd på vei. Jeg fant ikke ut at jeg var gravid med snuppa før jeg var i uke 15. Ble oppdaget ved en tilfeldighet da jeg skulle ta MR pga ryggen. [8D]

ORIGINAL: ~Star83~

Tja...Ho skjønte det jo når ho kjente spark da...
Og med ustabil mens og opp og ned i vekt fra før så...
Så klart litt rart,men dette er vel faktisk den første sånn historie jeg har lest hvor jeg tror på det!
Og virker jo til at de takla det bra og da!!![:D]

Hehe... Ja,men da var det jo bare 1mnd igjen.. Hehe.. Veit om ei venninne av en kompis hvor det samme skjedde. Ho hadde nesten ikkeeksisterende mens og har en god del overvekt,så ho var hos legen for ho var så kvalm,fikk bekrefta graviditet og ble sendt til ul for å se hvor langt ho var på vei og da var ho 6-7mnd på vei[:D]

Kjempe skjønn gutt de fikk ja[:D]

så rart, fikk "symptomer" etter 4-5 uker jeg å...
sikker fint for dem som ikke liker å gå gravid da[:)]
men merkelig ja

Det er jo ikke lenge siden en kjent bruker her inne fortalte at tanta til samboeren hennes hadde vært på en resturang, å fått så vondt i magen, å dro på legevakta, å fødte en fullbåren gutt, uten å vite at ho var gravid..

Men her var sjokket så stort, at ho ikke ville ha noe me gutten å gjøre å det var snakk om adopsjon å sånn, men det gikk bra til slutt...

Husker ikke hva nicket var da men... Så tydligvis er det fullt mulig.

jeg har ei venninne som plutselig bare fødte [&:]
vi gikk på balletten i alle år,men da vi nærmet oss 20årene sluttet vi og skulle avgårde å studere.
hun gikk opp 9 kg (veide under 60 fra før) jevnt over hele kroppen, så hun levde på nutrilett (noe vi trodde var grunnen til at tr uteble) og festet hver helg. vi trodde det var balletten som hadde holdt vekten på plass.
så en helg skulle vi til danmark,men ho fikk vondt i magen og ble hjemme hos foreldrene..
mora kjørte ho til legevakten fordi de trodde hun hadde blindtarmbetennelse [8D]
den lørdagskvelden fødte hun ei nydelig lita jente [:)][:D][:)]

ho er idag 9 år og frisk som en fisk [:)][:)]

skjønner ikke åssen det er mulig jeg. men må jo være gøy å da[:)]
ei jeg kjenner fra den bygda jeg vokste opp i, visste ikke at du var gravid før fødselen var i gang, magen var heller ikke blitt stort større på henne, men var kanskje for at hu var litt stor fra før av. men er jo litt spesielt da[:)]

Back
Topp