Rosebusk
Betatt av forumet
Jeg sliter veldig med formen etter at jeg ble gravid. Har aldri vært supersprek, men syns at formen har vært stort sett grei. Har tidligere trent 2-3 ganger i uka (for det meste spinning, litt yoga og styrke), i tillegg til en del turer med hunden. Men nå etter at jeg ble gravid, sliter jeg veldig med å komme meg på trening igjen. Jeg blir da så innmari andpusten av ingenting! Kjennes ut som at kondisen har gått rett i dass. Klarer ikke gå noe særlig tur med hunden lengre, og går jeg opp trappa til 2. etasje litt for fort (dvs. i samme tempo som før graviditeten) så kjennes det ut som jeg skal svime av.
Uansett, jeg føler at jeg må ta i et tak for å bli i bedre kondisjonsform igjen. Har bestemt meg for å prøve på spinning igjen uka som kommer. Kan jo bare skru ned motstanden på sykkelen slik at jeg klarer å gjennomføre timen om det skulle bli for strevsomt
Hvordan er det med dere? Trener dere i svangerskapet? Og hva trener dere i så fall? Noen tips til trening som er bra for oss gravide?
Uansett, jeg føler at jeg må ta i et tak for å bli i bedre kondisjonsform igjen. Har bestemt meg for å prøve på spinning igjen uka som kommer. Kan jo bare skru ned motstanden på sykkelen slik at jeg klarer å gjennomføre timen om det skulle bli for strevsomt
Hvordan er det med dere? Trener dere i svangerskapet? Og hva trener dere i så fall? Noen tips til trening som er bra for oss gravide?
Jeg er veldig glad i yoga og styrke trening, har også to hunder som krever sitt , å merker veldig at de får mindre stimuli om dagen. Orker ikke.. Har funnet enn del yoga øvelser som går på graviditet, men styrke treningen har dabbet av. Ikke fordi jeg ikke vil , men har null overskudd 
til tross for veldig Trøttis...