Takk for svar!
Må teste mere da!
Snuppa her får utslett av pampers, pga lotionen de har i den..
Ja bare å prøve ut
Mange som får det av pampers ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar!
Må teste mere da!
Snuppa her får utslett av pampers, pga lotionen de har i den..
Noen som bruker eller har prøvd en bleiestr større enn man egentlig skal på stor baby? Gutten min har gode lår og en god mage og skal i grunnen bruke str 4 i forhold til kg. Men jeg synes de blir så korte rundt magen og trange om lårene. Noen erfaringer?
Vi bruker coop-bleier Midi 5-8kg. Ganske godt fornøyd med de, bedre enn libero og pampers hvertfall og under halve prisen
Har ikke testet rema1000 bleier, har aldri sett de og derfor ikke tenkt på det. Er de billigere enn coops? Om ikke gidder jeg nok ikke teste de
Nå går det omtrent bare en pk pr mnd her så jeg har ikke prisen 100% i hodet. Mener det enten er 45,90 eller 49,90 for en pk med 66bleier i (altså dobbelt så mange som i en vanlig pamperspk som koster 49.90 trooor jeg).Oki. Hva betaler du for 1pk. coop bleier da og hvor mange er det i pk.?
Nå går det omtrent bare en pk pr mnd her så jeg har ikke prisen 100% i hodet. Mener det enten er 45,90 eller 49,90 for en pk med 66bleier i (altså dobbelt så mange som i en vanlig pamperspk som koster 49.90 trooor jeg).
Coop bleier koster 45,- for en pakke, og er man Coop medlem får man 10,- i rabatt per bleiepakke. Så jeg betaler 35,- for en pakkeDa bør du teste ut Rema sine for de er billigere
Coop bleier koster 45,- for en pakke, og er man Coop medlem får man 10,- i rabatt per bleiepakke. Så jeg betaler 35,- for en pakke
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app