Åssen bleier?

Takk for svar!

Må teste mere da!

Snuppa her får utslett av pampers, pga lotionen de har i den.. :p

Ja bare å prøve ut :)

Mange som får det av pampers ja:confused:

First price og Rema litt ettersom hvor vi handler, str 3, skal opp på 4 neste pakke!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Noen som bruker eller har prøvd en bleiestr større enn man egentlig skal på stor baby? Gutten min har gode lår og en god mage og skal i grunnen bruke str 4 i forhold til kg. Men jeg synes de blir så korte rundt magen og trange om lårene. Noen erfaringer?

Noen som bruker eller har prøvd en bleiestr større enn man egentlig skal på stor baby? Gutten min har gode lår og en god mage og skal i grunnen bruke str 4 i forhold til kg. Men jeg synes de blir så korte rundt magen og trange om lårene. Noen erfaringer?

Da ville jeg testet en litt større bleie ;) evt up&go..for de bleiene har strikk både rundt beina og magen.. om bleiene blir for store, så vil det skje lekkasje ;):) så da er det isåfall bare å trappe ned igjen.. jeg har alltid fulgt barnets str..for det som står på pakkene er bare sånn ca beregning.

Jeg ville ikke brukt up and go, de anbefaler å prøve de hvis barnet er langt og tynt (tror det var på libero sine sider jeg leste det). Vi måtte opp i 4 bleier i rema når lille gutt var bare 10 uker gammel. Han er så god lubben i blant annet lårene.

Vi bruker coop-bleier :) Midi 5-8kg. Ganske godt fornøyd med de, bedre enn libero og pampers hvertfall og under halve prisen ;)
Har ikke testet rema1000 bleier, har aldri sett de og derfor ikke tenkt på det. Er de billigere enn coops? Om ikke gidder jeg nok ikke teste de ;)

Vi bruker coop-bleier :) Midi 5-8kg. Ganske godt fornøyd med de, bedre enn libero og pampers hvertfall og under halve prisen ;)
Har ikke testet rema1000 bleier, har aldri sett de og derfor ikke tenkt på det. Er de billigere enn coops? Om ikke gidder jeg nok ikke teste de ;)

Oki. Hva betaler du for 1pk. coop bleier da og hvor mange er det i pk.?:)

Oki. Hva betaler du for 1pk. coop bleier da og hvor mange er det i pk.?:)
Nå går det omtrent bare en pk pr mnd her så jeg har ikke prisen 100% i hodet. Mener det enten er 45,90 eller 49,90 for en pk med 66bleier i (altså dobbelt så mange som i en vanlig pamperspk som koster 49.90 trooor jeg).

Rema sine koster 20 kr pakjen for 50 stk nå om dagen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå går det omtrent bare en pk pr mnd her så jeg har ikke prisen 100% i hodet. Mener det enten er 45,90 eller 49,90 for en pk med 66bleier i (altså dobbelt så mange som i en vanlig pamperspk som koster 49.90 trooor jeg).

Da bør du teste ut Rema sine for de er billigere;)

Da bør du teste ut Rema sine for de er billigere;)
Coop bleier koster 45,- for en pakke, og er man Coop medlem får man 10,- i rabatt per bleiepakke. Så jeg betaler 35,- for en pakke ;)

Coop bleier koster 45,- for en pakke, og er man Coop medlem får man 10,- i rabatt per bleiepakke. Så jeg betaler 35,- for en pakke ;)

Ohhh!! Skjønner. Det er jo genialt! Coop medlem selv forøvrig:D

Bruker pampers vanlig og pampers up&go. Tror det er str 4 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat nå er det pampers4, men går på Libero 4 når den er tom

Sent from my iPhone using BV Forum

Pampers nr 3. Både de gule, grønne og lilla pakkene. Skal over til rema 1000 bleiene når vi har brukt opp de pampersbleiene vi har. Storebror bruker bare rema 1000 bleiene :-)

Back
Topp