Åssen bleier?

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Åssen bleier bruker dere på de små nå? Merke, type? :)

Her har vi akkurat gått over fra Libero Comfort til Libero Up&Go :D (endelig!) Sånne bleier må jo være mer behagelig å bruke enn disse med tape:D

Har hørt mye skryt om dem.. men vi har ikke Rema her:p hehe..

Ja, de er virkelig gode. Vi har prøvd både pampers og libero før,men liker bedre Rema1000 sine;)
Ikke Rema?:O Vi har haugevis,men så bor jeg i Bergen da:P

First price nr 4, rema1000 nr 4, pampers baby dry 4 på natta, pampers easy&up nr 4 -liker igrunnen de sistnevnte veldig godt da de ikke er så tighte som libero sine up&go og er enklere å rive av på sidene. Bruker de på tur, holder seg tørre. Sverget til svanemerket før, men nå velger jeg det som er billigst og greiest. Fant kjapt ut hvor mye bleier som egentlig går i løpet av en ukes tid :P bruker bare first price og rema1000 sine når vi er hjemme da jeg synes de ikke holder seg så tørre hvis de blir fulle.

Vi bruker Rema1000 og coop sine litt om hverandre. Rema er ofte utsolgt, både for lillebror og storesøster sine bleier, så da blir det coop sine i reserve. Liker igrunn begge, de er ganske så like. Coop sine er kanskje pittelitt tynnere og derfor greiere å bevege seg i, men rema sine går litt lenger opp på ryggen og det er en klar fordel ;) Synes rema sine holder litt lenger også :)

Her er det uansett ikke aktuelt å bruke pampers. Veldig ømfintlig i huden, gutten vår.

Ja, de er virkelig gode. Vi har prøvd både pampers og libero før,men liker bedre Rema1000 sine;)
Ikke Rema?:O Vi har haugevis,men så bor jeg i Bergen da:P

Ja pampers liker jeg ikke.. de henger sånn når dem har tisset i de, også lukter de så vondt:oops: barnehagen jentene går i, bruker dem;)

Nope ingen Rema her, men så bor vi i en liten by i Telemark da:P

First price nr 4, rema1000 nr 4, pampers baby dry 4 på natta, pampers easy&up nr 4 -liker igrunnen de sistnevnte veldig godt da de ikke er så tighte som libero sine up&go og er enklere å rive av på sidene. Bruker de på tur, holder seg tørre. Sverget til svanemerket før, men nå velger jeg det som er billigst og greiest. Fant kjapt ut hvor mye bleier som egentlig går i løpet av en ukes tid :P bruker bare first price og rema1000 sine når vi er hjemme da jeg synes de ikke holder seg så tørre hvis de blir fulle.

Hehe mange forskjellige:P pampers er jeg ikke så fan av.. first price har jeg ikke prøvd;) men blir en del penger på bleier ja:eek: 2 bleieunger + eldste som fortsatt bruker om nettene.. hehe..menmen:P

Vi bruker Rema1000 og coop sine litt om hverandre. Rema er ofte utsolgt, både for lillebror og storesøster sine bleier, så da blir det coop sine i reserve. Liker igrunn begge, de er ganske så like. Coop sine er kanskje pittelitt tynnere og derfor greiere å bevege seg i, men rema sine går litt lenger opp på ryggen og det er en klar fordel ;) Synes rema sine holder litt lenger også :)

Her er det uansett ikke aktuelt å bruke pampers. Veldig ømfintlig i huden, gutten vår.

Ja pampers inneholder jo lotion, og det kan irritere huden til noen.. jeg er ikke glad i fasongen eller lukten:P de andre har jeg ikke prøvd, siden vi ikke har de butikkene her ;) men hørt myyye skryt om både rema sine og coop sine:)

Her går det i Coop bleier, jeg er super fornøyd med de :)
Husker jeg prøvde de en gang til datteren min da hun var baby (9 år siden :P ) og da var de ikke bra, så var ganske skeptisk da jeg prøvde de igjen nå :P men ble veldig positivt overrasket :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Rema 1000 og coop bleier nr 4 :D ganske like syns jeg og veldig gode begge :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Libero 4! Tenke å teste up&go nå! Noen som kan litt om disse? Best å bruke når? Ikke på natta? Prøve rema sine på nr3, skal kjøpe de igjen og:)

Libero 4! Tenke å teste up&go nå! Noen som kan litt om disse? Best å bruke når? Ikke på natta? Prøve rema sine på nr3, skal kjøpe de igjen og:)

Jeg har brukt Libero Up&Go både på dagen og natta med alle 3 barna, og har gått kjempe fint:) men de tisser lite om nettene.. vet at fler som har barn som tisser mye på natta, har hatt en del uhell med de..

Rema1000 nr 4 her. Og no er det jo "bleiekrig" på billigbleier, så dei har jo blitt ennå billigare:-D

Rema nr 3, må straks opp på nr 4 Er det tomt for dem på butikken er det pampers. Tåler ikke Libero.

Rema 1000 bleier i str 4 :) Helt utrolig fornøyd med disse! Lillebror får bleieutslett av Pampers og lekker på natt med Libero.

First Price ;) Kjempe gode bleier ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har brukt Libero Up&Go både på dagen og natta med alle 3 barna, og har gått kjempe fint:) men de tisser lite om nettene.. vet at fler som har barn som tisser mye på natta, har hatt en del uhell med de..
Takk for svar!

Må teste mere da!

Snuppa her får utslett av pampers, pga lotionen de har i den.. :p

Back
Topp