Årsdag...

Enda en årsdag er passert. Kjenner fremdeles litt på det. Har ikke vært på forumet her på veldig lenge, har egentlig lagt alt dette bak meg.
Håper det går bra med dere alle!
Jeg tenker på deg innimellom, vi var i samme terminforum..
Din historie satte seg fast hos meg, skulle så ønske at det ordnet seg for dere..
Har hatt ett håp om det..

Sender deg en stor klem❤
 
Første årsdag for meg i dag etter at jeg mistet tvillingjenta mi om formiddagen den 26. august i fjor. Og om to dager blir det ny runde, for da er det ett år siden jeg mistet tvillinggutten min om kvelden. Største plasteret på såret er at jeg fikk vite i går at jeg er gravid igjen, så kanskje det går an å håpe på englevakt til slutt allikevel?
 
Første årsdag for meg i dag etter at jeg mistet tvillingjenta mi om formiddagen den 26. august i fjor. Og om to dager blir det ny runde, for da er det ett år siden jeg mistet tvillinggutten min om kvelden. Største plasteret på såret er at jeg fikk vite i går at jeg er gravid igjen, så kanskje det går an å håpe på englevakt til slutt allikevel?
Om den englevakten..
Jeg fødte for akkurat 10 år siden (5.september 2007) en liten gutt i 24.uke. Han var frisk, fødselen bare begynte av seg selv. Han overlevde desverre det ikke. Hadde termin 5.januar.
Nå er jeg gravid på nytt, og har termin 3.januar. Denne gangen var det særlig trist og voldsomt rund 4-5september. Jeg har ikke glemt han.
Jeg har prøvd å bli en mor siden 2007 men det har ikke skjedd. Besøkte en synsk for 1 år siden. Hun sa at min lille gutt (fra 2007) ville ikke gå fra meg. Han hadde elsket meg så mye og hadde klemt meg så sterkt. Synsk gjorde noe sånn at han kunne gå i fred og lage plass til neste barn.
Jeg vet det er mange som ikke tror på synske. Men jeg følte meg bedre etter det og for denne følelsen kan jeg betale for de. Hun sa jo det og at han ble englevakt nå..
 
Last edited:
Back
Topp