Årets test av vinterdresser

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
http://www.dagbladet.no/2012/10/15/tema/klikk/helse/tester/foreldre/23876563/

Ser Coop sin dress vant med ett poeng og god pris over Reima og HH. 

Hvilken dress kjøper dere i år?

Vi kan foreløbig enda bruke fjorårets dress, men må kanskje ha større i løpet av vinteren. Hvis vi må det blir det nok Coop, dersom vi syns den ser praktisk ut. 
Vi slet med å finne en god dress i fjor, mange av dressene hadde sånne stramme felt rundt ermene som sikkert skal gjøre at det ikke kommer vann opp der, men som gjør dem utrolig vanskelige å få på ungen. Vi hadde Kappahl sin dress forige gang, den hadde disse ermene, og jeg sier bare: Aldri igjen! 

Han har fått Coop sin dress, men jeg trooor den er for stor.. I så fall blir den liggende til neste år. Tror det blir en til Coop-dress da, eller så blir det Bamsedressen fra Lindex. Har hatt den før og vært superfornøyd.

Leketøy dress fra Coop. Hadde i fjor og er kjempefornøyd med merket og prisen. Ser omtrent ikke at dressen er brukt en sesong og holdt guttungen varm og tørr hele vinteren.

jeg kjøpte coop til minsta i fjor, men det er jo så smal i modellen, passa ikke minsta. alle andre dresser i 86 passa hele vinteren. ble reflex istedenfor.. så hvis noen vil ha en lilla coop vinterdress brukt bare 1 gang i strl 86 for en billig penge så rop ut :)

Også vi som har kjøpt Troll for første gang i år, nettopp fordi den skulle tåle vann så bra. Og pga. slitestyrken. :(

hadde lyst å kjøpe coop sin, men de lager ikke i str hennes... så har kjøpt reflex, noen erfaringer med vinterdressen fra reflex?

Synes faktisk sånne tester er noe tull ! Ofte jeg er totalt uenig.. Feks så ble Ticket to heaven slaktet i fjor.. Den er jeg, og mange andre superfornøy med:) jenta mi har aldri blitt våt og heller ikke kald i den. Fikk den anbefalt av mange venninner.. Og noe helt annet.. Labb hundefor vinner testen ofte?!?! Er jo så dårlig for.. Blir slakter av de fleste.. Men allikevel noe som scorer høyt.. Fatter ikke.. Stoler ikke på sånne tester.. Stoler på min egen erfaring jeg:) i år, som i fjor, blir det Ticket dress:)

Vi kjøpte coop sin siden den ble best i test :) Og så er det vår første barn så vi har ikke så mye erfaring, så da syns vi det er ganske greit å kjøpe det som kommer best ut i test :)

I fjor hadde vi reflex, den var egentlig veldig god til en ettåring. Litt tynn kanskje, men plass til ullfleecedress under. Helt vanntett, myk og med god passform.

I år er det nok et større krav til slitestyrke, samt at jeg kunne tenke meg en varmere en. Trooor det blir Reima tec :)

Back
Topp