Årets mest uventede

Junijuli

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Stjerneskuddene 2024
Tenkte det var gøy å se hva som er den mest uventede hendelsen som har skjedd første del av 2022! Negativt eller positivt. Håper andre syntes det er gøy og :angelic:

For eksempel; for meg hadde jeg min første operasjon noen sinne i påsken, og den var totalt uventet :hilarious: Enda mer uventet var det at å fjerne blindtarmen løste problemer med magen jeg har hatt i snart 3 år:D Hva er din mest uventede hendelse i 2022?
 
At jeg ble flydd til akutten med høy feber og kramper; trodde jeg var på tur å dø, og jeg hadde jo det uten fantastisk ambulansepersonell. Men så gikk det bra takk og lov. :joyful: :Heartred
 
At jeg ble gravid! Veldig lykkelig og veldig overrasket :D
 
At jeg ble flydd til akutten med høy feber og kramper; trodde jeg var på tur å dø, og jeg hadde jo det uten fantastisk ambulansepersonell. Men så gikk det bra takk og lov. :joyful: :Heartred
Wow! Litt av en erfaring å ha meg seg det da, dramatisk. Glad det gikk fint :Heartpink hva utløste feberen?
 
Wow! Litt av en erfaring å ha meg seg det da, dramatisk. Glad det gikk fint :Heartpink hva utløste feberen?
Jeg hadde omgangssyke, men jeg verken spiste eller drakk så jeg ble alvorlig dehydrert. :dead: Jeg lærte på den harde måten og ALDRI igjen at jeg er så dum:rolleyes:
 
Å bli gravid etter en skikkelig blødning etter fryseforsøk❤️ Trodde mens kom, men ble litt vel overrasket da det dukket opp streker på ikm dag og positiv stigning på blodprøver❤️
 
At min pappa fikk feiret 1årsdagen til veslepia vår :Heartred før han uken etter sovnet inn pga kreft.

Og selvfølgelig at vi ble så raskt gravide igjen :smiley-bounce012
 
At mensen kom relativt fort etter SA Og at jeg nå er gravid igjen
 
At vi endelig klarte og bli gravide etter lang prøving!
 
Hadde tenkt at eg ville bli gravid, slik at fødselen ble mellom mars/neste sommer. Men hadde aldri trudd det skulle gå på første. Fikk akkurat tilbake mens etter første fødsel, og den har vert veldig uregelmessig!
 
Back
Topp