Årets mest forseggjorte kostyme? (OBS, ekkelt bilde, ikke gidd å se hvis du er prippen eller redd leke-blod!)

Jeg og fikk opp en sånn liten boks.. sto noe med en server.. men leste ikke skikkelig.. for trodde det var noe jeg hadde trykket på.. var det noe sånt du fikk opp? En sånn liten boks i bildet.. som man kunne krysse ut? Så ut som om at man måtte fylle ut noe..

Jeg ser ikke bildet jeg.. ser bare et rødt kryss

haha kult!
skjønner at de som ikke har lest breaking dawn skjønner greia da...det er jo en forutsetning!

mammatileijente skrev:
Jeg og fikk opp en sånn liten boks.. sto noe med en server.. men leste ikke skikkelig.. for trodde det var noe jeg hadde trykket på.. var det noe sånt du fikk opp? En sånn liten boks i bildet.. som man kunne krysse ut? Så ut som om at man måtte fylle ut noe..

fikk jeg å... man måtte "logge seg inn"...

jeg strykket det bort.. sikkert noe virus greier..

mammatileijente skrev:

Jeg får opp innlogging til serveren til en side som heter vitytes.no hehe.

jeg fikk også opp den boksen, men trykket det bort og trodde det var noe jeg hadde kommet borti...
ser ikke bilde, får bare opp et rødt kryss jeg

Så lavpannet å kalle folk prippen for å ikke se humoren i bildet. Kan det være som en annen sier her, at man må nesten få med seg sammenhengen for å skjønne det? Dette blir litt for : En stein kan ikke fly, så kan du ikke fly, så er du en stein. Må nå gå an å ikke dele alle sin oppfatning. Er langtifra prippen, jeg synes det er groteskt. Men jeg har ikke sett så mye av Twilight sagaen at jeg ser sammenhengen.

Sweet Chili83 skrev:
Så lavpannet å kalle folk prippen for å ikke se humoren i bildet. Kan det være som en annen sier her, at man må nesten få med seg sammenhengen for å skjønne det? Dette blir litt for : En stein kan ikke fly, så kan du ikke fly, så er du en stein. Må nå gå an å ikke dele alle sin oppfatning. Er langtifra prippen, jeg synes det er groteskt. Men jeg har ikke sett så mye av Twilight sagaen at jeg ser sammenhengen.

Jeg har ikke kalt noen prippen for ikke å se humoren i bildet, så ikke gidd å begynn engang.. gad.

LittleMonkey skrev:
Dette kommer opp:

Ojj? Jeg har bare klippet og limet fra Face jeg... :O

Jeg er vel kanskje helt på andre enden av prippen, men dette var bare ÆSJ og en halv. 

HAHAHA!! Eg liker det no iallfall!

Vestlandstaus skrev:
HAHAHA!! Eg liker det no iallfall!

KristineBirgitte skrev:

LittleMonkey skrev:
Dette kommer opp:

Ojj? Jeg har bare klippet og limet fra Face jeg... :O

Back
Topp